  • 1. Data: 2006-01-27 09:27:06
    Temat: Mieszkanie wlasnosciowe - budynek do rozbiurki
    Od: IP <i...@w...pl>

    Chcialbym kupic mieszkanie ale zastanawia mnie taka sytuacja:
    Kupilem mieszkanie w bloku z lat 70/80. Po 30 latach przychodzi ktos i
    mowi, ze blok ma juz 60lat i trzeba go rozebrac. Co wtedy?

    Wiem, ze za 30 lat prawo napewno sie wiele razy zmieni ale jak to
    wyglada teraz? Moga mnie pozbyc/wypedzic z mojej wlasnosci?
    A jesli tak czy dostane jakies odszkodowanie ?

    Pytam sie o to, bo jesli moga zabrac wlasnosc to moze lepiej nie
    inwestowac w kupno mieszkania w bloku. Moze sie okazac, ze po 30 latach
    splacania kredytu nic nie mam :)

  • 2. Data: 2006-01-27 11:48:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    IP napisał(a):
    > Chcialbym kupic mieszkanie ale zastanawia mnie taka sytuacja:
    > Kupilem mieszkanie w bloku z lat 70/80. Po 30 latach przychodzi ktos i
    > mowi, ze blok ma juz 60lat i trzeba go rozebrac. Co wtedy?

    Wtedy go właściciele rozbierają :)

    > Wiem, ze za 30 lat prawo napewno sie wiele razy zmieni ale jak to
    > wyglada teraz? Moga mnie pozbyc/wypedzic z mojej wlasnosci?
    > A jesli tak czy dostane jakies odszkodowanie ?

    Dlaczego odszkodowanie. Właściciele mają obowiązek utrzymywać swoją
    własność w takim stanie technicznym, żeby nie trzeba było budynku
    rozbierać. jak tego nie robią, to ktoś miałby im jeszcze za to płacić?

    Po rozbiórce zostanie jeszcze działka, do zabudowy :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"