  • 1. Data: 2003-09-04 22:05:00
    Temat: he he
    Od: "rezon" <r...@h...com>

    Pewna osoba przyznaje sie,ze zarabia (legalnie) tylko 100 zl miesiecznie.
    Czy ktos moze mi pomoc rozwiklac te zagadke, czy mozliwe jest osiaganie w
    Polsce tak niskiej placy w sposob legalny?

    No bo jesli ma stala prace i pracodawca oplaca jej ZUS to chyba nie moze
    miec tak niskich zarobkow. Bo przy ZUS-ie sa jakies dolne limity
    wynagrodzenia.

    A czy mozliwe, ze pracuje przez wiele miesiecy na umowe zlecenie? No ale
    przeciez podobno i od tego teraz sie placi ZUS(tego nie wiem) wiec kto by
    zatrudnial kogos
    przez wiele miesiecy placac mu 100 zl miesiecznie gdy sam ZUS musialby
    kosztowac go znacznie wiecej.

    A moze jest jakas inna forma legalnego zatrudnienia takiej osoby przez wiele
    miesiecy zeby osiagala tak niski comiesieczny dochod?

  • 2. Data: 2003-09-04 22:26:31
    Temat: Re: he he
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik rezon <r...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bj8da8$2kk$...@a...news.tpi.pl...
    > Pewna osoba przyznaje sie,ze zarabia (legalnie) tylko 100 zl miesiecznie.
    > Czy ktos moze mi pomoc rozwiklac te zagadke, czy mozliwe jest osiaganie w
    > Polsce tak niskiej placy w sposob legalny?

    he he a ta osoba powiedziala w jakim wymiarze pracuje? :)

    Sandra

  • 3. Data: 2003-09-04 23:33:05
    Od: "Jarek" <j...@a...net.pl>

    > A moze jest jakas inna forma legalnego zatrudnienia takiej osoby przez
    wiele
    > miesiecy zeby osiagala tak niski comiesieczny dochod?

    1/16 etatu... :-)
    pzdr.
    Jarek

  • 4. Data: 2003-09-05 05:59:26
    Od: "A&T" <t...@c...pl>

    Wcale,że nie istnieje coś takiego jak umowa zlecenie zryczałtowana, są to
    legalne pieniądze coś się nawet płaci do Zusu a osoba zarabia np 100 PLN nie
    musi wtedy składać pitu bo to się nie wlicza w dochód:)

  • 5. Data: 2003-09-05 07:04:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 5 Sep 2003 00:05:00 +0200, "rezon"
    <r...@h...com> zakodował:

    >A moze jest jakas inna forma legalnego zatrudnienia takiej osoby przez wiele
    >miesiecy zeby osiagala tak niski comiesieczny dochod?

    Może być zlecenie, dzieło, o pracę na 1/10 etatu. Pewnie coś jeszcze
    da się wykombinować.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-09-05 15:17:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pią 5. września 2003 00:05 ktoś podpisujący się jako rezon
    napisał(a):

    > Pewna osoba przyznaje sie,ze zarabia (legalnie) tylko 100 zl miesiecznie.
    > Czy ktos moze mi pomoc rozwiklac te zagadke, czy mozliwe jest osiaganie w
    > Polsce tak niskiej placy w sposob legalny?

    np. na 1/8 etatu....

    > No bo jesli ma stala prace i pracodawca oplaca jej ZUS to chyba nie moze
    > miec tak niskich zarobkow. Bo przy ZUS-ie sa jakies dolne limity
    > wynagrodzenia.

    Za etat. 800zł brutto w chwili obecnej (ztcw).

    a) ZUS jest zalezy od zarobków.
    b) Studenci nie płacą ZUSu od U-Z

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.