    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: he he
    Date: Fri, 05 Sep 2003 17:17:21 +0200

    Kłaniam się, dnia pią 5. września 2003 00:05 ktoś podpisujący się jako rezon
    napisał(a):

    > Pewna osoba przyznaje sie,ze zarabia (legalnie) tylko 100 zl miesiecznie.
    > Czy ktos moze mi pomoc rozwiklac te zagadke, czy mozliwe jest osiaganie w
    > Polsce tak niskiej placy w sposob legalny?

    np. na 1/8 etatu....

    > No bo jesli ma stala prace i pracodawca oplaca jej ZUS to chyba nie moze
    > miec tak niskich zarobkow. Bo przy ZUS-ie sa jakies dolne limity
    > wynagrodzenia.

    Za etat. 800zł brutto w chwili obecnej (ztcw).

    a) ZUS jest zalezy od zarobków.
    b) Studenci nie płacą ZUSu od U-Z

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.