    From: "rezon" <r...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: he he
    Date: Fri, 5 Sep 2003 00:05:00 +0200

    Pewna osoba przyznaje sie,ze zarabia (legalnie) tylko 100 zl miesiecznie.
    Czy ktos moze mi pomoc rozwiklac te zagadke, czy mozliwe jest osiaganie w
    Polsce tak niskiej placy w sposob legalny?

    No bo jesli ma stala prace i pracodawca oplaca jej ZUS to chyba nie moze
    miec tak niskich zarobkow. Bo przy ZUS-ie sa jakies dolne limity
    wynagrodzenia.

    A czy mozliwe, ze pracuje przez wiele miesiecy na umowe zlecenie? No ale
    przeciez podobno i od tego teraz sie placi ZUS(tego nie wiem) wiec kto by
    zatrudnial kogos
    przez wiele miesiecy placac mu 100 zl miesiecznie gdy sam ZUS musialby
    kosztowac go znacznie wiecej.

    A moze jest jakas inna forma legalnego zatrudnienia takiej osoby przez wiele
    miesiecy zeby osiagala tak niski comiesieczny dochod?