  • 1. Data: 2003-09-04 20:58:02
    Temat: pytania nowicjusza
    Od: "zibi" <z...@y...com>

    Pare dni temu bylem pierwszy raz w sadzie (cywilnym). I mam w zwiazku z tym
    dwa pytania:
    1/ Obie Panie, i sedzina i protokolantka, mialy na palcach lewych dloni
    identyczne obraczki, ale takie jakies podwojne (na prawych dloniach nie
    mialy nic). W zwiazku z tym jestem ciekawy, czy te obraczki to jakis
    prawniczy symbol i obie Panie byly pannami, czy tez zwykly przypadek ze obie
    mialy podobne i nietypowe obraczki i obie zalozyly je do tego na lewe
    dlonie.
    2/ Kiedy mozna sie ubiegac o nieponoszenie kosztow sprawy cywilnej(chodzi mi
    o koszty sprawy a nie adwokata bo takiego i tak nie posiadam) - juz na
    poczatku, gdy ja wnosze, czy dopiero po jej zakonczeniu?

  • 2. Data: 2003-09-04 21:31:52
    Temat: Re: pytania nowicjusza
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "zibi" kemenangan <04 wrz 2003> menyalin :

> [...]
    > prawniczy symbol i obie Panie byly pannami, czy tez zwykly przypadek ze
    > obie mialy podobne i nietypowe obraczki i obie zalozyly je do tego na

    a to dobre, trzeba Ci przyznac, ze jestes spostrzegawczy. Hmmm, moze cos w tym jest ?
    Hehe, a moze
    kupuja w tym samym sklepie, a moze dostaly ten sam prezent ? Tak w ogole to mozna by
    o tym napisac
    na alt.pl.konspiracja :)

    --
    huski