  • 1. Data: 2003-12-17 14:12:52
    Temat: gwarancja
    Od: "Daniel" <d...@k...chip.pl>

    Czy ktos moze mi pomoc w takiej sprawie: kupilem komplet mebli z eko-skory
    jakis miesiac po uplywie gwarancji
    na oparciu fotela wykwitl jakis czarny napis. Najprawdopodobniej sa to
    jakies numery umieszczone na skorze
    przez producenta wiec mojej winy tu raczej nie ma. Meble uzytkowane zgodnie
    z instrukcja. Czy moge sie ubiegac
    o wymiane/naprawe po okresie gwarancji u producenta?? W sklepie gdzie
    kupilem stwierdzili ze oni nic nie poradza.
    Prosze o pomoc bo troche mnie te mebelki kosztowaly a teraz numer na oparciu
    wyglada paskudnie.

    pozdr
    Daniel

  • 2. Data: 2003-12-17 14:30:18
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3fe06459$1@news.vogel.pl>, Daniel wrote:
> [...]
    > o wymiane/naprawe po okresie gwarancji u producenta?? W sklepie gdzie
    > kupilem stwierdzili ze oni nic nie poradza.

    Jeśli kupiłeś w zeszłym roku to będzie cieżko. Chyba raczej bez szans, bo
    trudno będzie wykazać np. złośliwe zatajenie wady. Jeśli w tym to szanse
    masz MZ spore.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-12-17 15:31:58
    Od: "Daniel" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > Jeśli kupiłeś w zeszłym roku to będzie cieżko. Chyba raczej bez szans, bo
    > trudno będzie wykazać np. złośliwe zatajenie wady. Jeśli w tym to szanse
    > masz MZ spore.

    Hmmm niestety kupiony pod koniec zeszlego roku.
    Czyli pozostaje liczyc na dobra wole producenta i duuuuzo szczescia??

    Daniel

  • 4. Data: 2003-12-17 22:55:50
    Od: "Agnieszka" <W...@o...pl>

    Okres gwarancyjny na meble wynosi 12 miesięcy od daty ich otrzymania
    (zakupu) w tym terminie Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zgłoszenie a reszta
    zależy od Producenta.
    Prawda jest taka ze wiele zalezy od sklepu bo producent ich oni Ciebie nie
    sprawdza czy rzeczywiscie minal czas gwarancji. Mysle ze najlepiej byloby
    sie dogadac ze Sprzedawca lub znalezc dojscie do producenta tego mebla moze
    on cos pomoze.
    Jesli to nic nie da zawsze zostaje serwis po-gwarancyjny ktory takie rzeczy
    naprawia niestety jest to zwiazane z kosztami ale napewno sa one nizsze niz
    nowa kanapa.

    pozdrowienia
    Aga

  • 5. Data: 2003-12-17 23:05:23
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Agnieszka wrote:

    > Okres gwarancyjny na meble wynosi 12 miesięcy od daty ich otrzymania
    > (zakupu) w tym terminie Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zgłoszenie a reszta
    > zależy od Producenta.

    Jeśli już to rękojmia na meble kupione w ubiegłym roku wynosi 12
    miesięcy. Gwarancja jeśli w ogóle jest (karta gwarancyjna) może dowolnie
    określać swoją długość.

    KG

  • 6. Data: 2003-12-18 01:55:01
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3fe076f0$1@news.vogel.pl>, Daniel wrote:

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    >
    > Hmmm niestety kupiony pod koniec zeszlego roku.
    > Czyli pozostaje liczyc na dobra wole producenta i duuuuzo szczescia??

    No pewnie niestety tak. Mozna spróbować pograć na strunach renomy itp, ale
    to niestety chyba loteria.

    --
    Marcin