  • 1. Data: 2003-12-17 13:47:52
    Temat: ZAMELDOWANIE A DLUG W SPÓŁDZIELNI
    Od: "Agnieszka" <d...@w...pl>

    Witam
    Mam bardzo POWAZNY PROBLEM. Chcialabym przedstawic moja TRUDNA sytuacje i
    prosic o Pomoc. Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.
    Mam 22 lata, jestem osoba niepelnosprawna (II grupa) jestem studentka
    studiow dziennych. Rodzice rozwiedli sie 1994 roku,przyczyna rozwodu byl
    alkoholizm ojca. Matka przejela nade mna opieke. Dostaje zasadzone sadownie
    alimenty od ojca,ktore wyplaca mi Fundusz Alimentacyjny. Mam o 7 lat
    starszego brata. Z uwagi na trudna sytuacje materialna po rozwodzie
    mieszkalismy z ojcem w mieszkaniu 2-pokojowym. Mieszkanie jest zapisane na
    ojca. W 1999 roku moja matka wymeldowala sie i zamieszkala z innym
    mezczyzna. W 2000 roku wzieli slub. Ja z bratem i ojcem mieszkalismy dalej
    sami. Moimi dochodami byly alimenty(250zl) z FA oraz renta socjalna (418zl)
    wyplacane od 2000 roku. Nieformalna umowa miedzy rodzicami byla taka ze ja z
    bratem oplacamy rachunki a ojciec mieszkanie. NIesety ojciec nie placil
    czynszu, z czego nie zdawalam sobie sprawy!Rachunki bierzace byly opacane. W
    2000 roku moj starszy brat zachorowal na schizofremie. Stal sie agresywny
    wobec mnie i ojca. Czesto musiala interweniowac policja. Brat przebywal tez
    kilka razy w szpitalu psychiatrycznym.Ojciec pil. A ja nie mialam w nikim
    wsparcia. Zaczelam mieszkac poza domem, u kolezanek za zgoda ich rodzicow.Za
    kazdym razem jak brat wychodzil ze szpitala-mieszkalam u znajomych a pozniej
    u matki. W 2001 oraz 2002 przechodzilam kolejne operacje majace na celu
    przywrocenie mi moznosci sprawniejszego poruszania sie. Juz od poczatku 2002
    roku mieszkalam u matki, po opercacji miesiac przebywalam u matki,potem
    musialam sie wyprowadzic.Zdecydowalam sie na wynajmowanie miekszania ze
    znajomimi. Od maja do chwili obecniej wynajmuje pokoj. Caly czas jednak
    jestem zameldowana w miescu gdzie mieszka ojciec z moim bratem. Niedawno
    otrzymalam zawiadomienie o tym ze spoldzielnia mieszkaniowa pozwala do sadu
    osoby zameldowane w tym lokalu (mnie,ojca,brata) za nieplacenie czynszu. Gdy
    skontakotwalam sie w tej sprawie z ojcem powiedzial mi ze mam sie nie
    przejmowac i ze on sprawe zalatwi. Dwa dni temu otrzymalam wyrok Sadu
    Rejonowego: suma do zalaty 16 tysiecy podzielona na 3 osoby zameldowane :
    mnie,ojca, brata. po ponad 5 tysiecy.
    Chcialam sie zapytac co moge zrobic w tej sytuacji? czy jak sie wymelduje
    teraz to zalatwi to sprawe? czy bede musiala placic? naprawde nie wiem co
    robic, nie mam pieniedzy bo wszystko idzie na wynajmowanie pokoju i
    jedzenie. Nie pracuje. Bardzo bede wdzieczna za wszelkie mozliwe podpowiedzi
    ci moge uczynic w tej sprawie.
    Agnieszka