eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!
    news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Agnieszka" <W...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Wed, 17 Dec 2003 23:55:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <brqn12$jks$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <3fe06459$1@news.vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: bs66.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1071701859 20124 80.53.202.66 (17 Dec 2003 22:57:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Dec 2003 22:57:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:183354
    [ ukryj nagłówki ]

    Okres gwarancyjny na meble wynosi 12 miesięcy od daty ich otrzymania
    (zakupu) w tym terminie Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zgłoszenie a reszta
    zależy od Producenta.
    Prawda jest taka ze wiele zalezy od sklepu bo producent ich oni Ciebie nie
    sprawdza czy rzeczywiscie minal czas gwarancji. Mysle ze najlepiej byloby
    sie dogadac ze Sprzedawca lub znalezc dojscie do producenta tego mebla moze
    on cos pomoze.
    Jesli to nic nie da zawsze zostaje serwis po-gwarancyjny ktory takie rzeczy
    naprawia niestety jest to zwiazane z kosztami ale napewno sa one nizsze niz
    nowa kanapa.

    pozdrowienia
    Aga


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1