  • 1. Data: 2003-12-17 14:04:42
    Temat: Elektroniczne nośniki informacji
    Od: Cichy <c...@s...arrakis.pl>

    Witam wszystkich
    Czy powie mi ktos w ktorej ustawie jest napisane
    co to jest Elektroniczny nosnik informacji
    Bo kiepsi jestem z prawa a szukanie nie za bardzo
    mi w tym gaszczu ustaw, wychodzi
    Z gory dziekuje
    Pozdr.
    Cichy

  • 2. Data: 2003-12-17 14:23:12
    Temat: Re: Elektroniczne nośniki informacji
    Od: "Iva" <e...@w...pl>

    witam cie cichy
    masz fajnaksywke jak moj instruktor od samoobrony..... wejdz na te strone
    www.student.lex.pl na dole pokaze ci glowna strone....wejdziesz na strone
    kodeksy i konstytucja....tam poszukaj na temat komputerowe i internetowe
    prawo.....pokaze ci kilka ustwa.....dalej juz chyba wiesz

  • 3. Data: 2003-12-17 14:39:48
    Od: Cichy <c...@s...arrakis.pl>

    In article <brpose$dt0$1@bandai.magma-net.pl>, Iva wrote:
> [...]
    > kodeksy i konstytucja....tam poszukaj na temat komputerowe i internetowe
    > prawo.....pokaze ci kilka ustwa.....dalej juz chyba wiesz

    Thx
    Juz szukalem ale nie za bardzo
    Jedyne co znalazlem (ale nie na lex'ie) to projekt ustawy..
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/projekty/1934_p.htm
    ale to porojekt a ja potrzebuje sie oprzec na ustawie
    A tak apropo to gdzie mam znalesc te tematy kompterowe?
    Bo jakos tam tego nie widze ... chyba mnie juz wzrok zawodzi
    albo nie umiem szukac .. bo mowie szukalem juz wczesniej i
    wszedzie mowa o elektronicznych nosnikach informacji a nigdzie
    nie ma napisane co to jest elektroniczny nosnik informacji
    Z gory dziekuje
    Pozdr.
    Cichy