  • 91. Data: 2020-04-27 14:16:08
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5ea6c542$0$17350$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-04-27 o 13:29, Kris pisze:

    >Raczej nie, radośnie odmówili udziału w komisjach z powodu zagrożenia
    >życia.

    To przysla mezow zaufania.

    J.

  • 92. Data: 2020-04-27 14:33:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-27 o 13:56, Kris pisze:

    > Ale będzie tylko jedna komisja wyborcza na jedna gminę.
    > Od 3 do 9 osób w większych gminach więcej
    > Pincet ponoć płacą to tych 9 chętnych na gminę znajdzie się bez problemu.,

    Wojewodowie twierdzą coś innego.

    > Musiała by być cała komisja w zmowie
    > 9 osób namówić do wspólnego oszustwa trochę trudno.
    > Przedstawiciele opozycji pewno tez w tych komisjach będą

    A jak "pewno" nie będą?

    > Tak samo jak co niektórzy kandydaci zaczęli bojkotować wybory ale jednak
    kandydatami zostali i kampanię prowadzą;)

    Jak się zgłosił to kandydatem jest, jak się nie zgłosił do komisji
    do członkiem komisji nie będzie.

    > Co za zagrożenie życia skoro kontakt będą mieli tylko z sobą i ew listonoszami
    którzy będą donosić co kilka godzin kolejne worki z pakietami.

    Wirus na papierze kilka dni wytrzyma.

    > Pracownicy Biedronki czy innego Kauflandu bardziej narażeni są a jakoś masowo nie
    umierają.

    I to oni powinni dostawać naprawdę duże pieniądze.
    A nie np. lekarze specjaliści którzy nie przyjmują z powodu
    zamkniętych przychodni.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2020-04-27 14:48:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 13:59:33 UTC+2 użytkownik Tomasz
    Kaczanowski napisał:

    >Uparci w dążeniu do celu są to i dadzą radę
    >W Polsce jest ok 2500 gmin wiec tyle mniej wiece będzie komisji
    >wyborczych
    >do 9 członków w takiej komisji(w większych gminach więcej)

    Partyjni sie zglosza, jesli bedzie taka potrzeba.
    No chyba ze ... az tak to sie narazac nie chca :-)

    >"Frekwencja" raczej słabiutka pewnie w okolicy 20% to spokojnie dadzą
    >rade to obsłużyć
    >Problemy będą później bo będą masowe protesty wyborcze("nie
    >otrzymałem pakietu, pakiet uszkodzony, pakiet pod inny adres,
    >sfałszowane oświadczenie itp.
    >W 1995 z powodu nieprawdziwego wykształcenia podanego przez
    >Kwaśniewskiego było ponad 600tys protestów wyborczych.
    >Tutaj jak się opozycja zmobilizuje to może być wielokrotnie więcej.

    Jak to teraz niby jest ?
    PKW nowa, z nominacji, ale protesty rozpatruje Izba Kontroli
    Nadzwyczajnej SN ... tez chyba z nominacji :-)

    J.

  • 94. Data: 2020-04-27 14:55:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 13:43:04 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >I odznaczamy że Jarosław oddał głos.
    >A za chwilę rozpakowujemy kolejna kopertę i tam znowu dane Jarosława.
    >Ponownie zgodne
    >I co wtedy z koperta z głosem robimy?
    >Do osobnej urny "głosy nieważne"?

    Jakos tak.

    I jak kiedys pisalem ... jak sie ktos zdecyduje na Jaroslawa, to w
    efekcie w urnie bedzie tylko jeden glos podejrzany, bo nie wiadomo
    przez kogo zgloszony, to SN z czystym sumieniem zatwierdzi wyniki.

    Gdzies tam wypadla lista sedziow ze Krajowej Szkoly Sadownictwa, jakby
    tak wpisac dane sedziow z SN, co to beda zatwierdzac poprawnosc
    wyborow ... :-)

    Albo lokalnych pisowcow, i protestowac, ze probowali glosowac na dwie
    kartki :-)

    J.

  • 95. Data: 2020-04-27 15:08:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 14:56:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > efekcie w urnie bedzie tylko jeden glos podejrzany, bo nie wiadomo
    > przez kogo zgloszony, to SN z czystym sumieniem zatwierdzi wyniki.

    A TVP jaki przekaz nada"
    Że Jarosław podejrzany bo kilkanaście głosów chciał odda?

    > Albo lokalnych pisowcow, i protestowac, ze probowali glosowac na dwie
    > kartki :-)

    Uchwale się zrobi że pisemne protesty covidem skażone i zutylizować trzeba było.
    PO swego czasu coś koło 8mln różnych podpisów też zmieliło.

  • 96. Data: 2020-04-27 15:13:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Kaczanowski napisał:

> [...]
    >do 9 członków w takiej komisji(w większych gminach więcej)
    >"Frekwencja" raczej słabiutka pewnie w okolicy 20% to spokojnie dadzą

    Tylko czy poczta da rade.

    Bo mamy teraz pomysl na awizo:
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenc
    kie2020/najnowsze-fakty/news-wybory-kopertowe-pakiet
    y-wyborcze-musimy-odebrac-osobiscie-l,nId,4463255

    tylko ze komisji mialem bodajze dwie, podzielone jeszcze na kilka
    pokoi, i w kazdym po kilka osob, a poczta obsluguje jedna.
    I jest tam wszystkiego 3 okienka, z czego czynne jedno, czasem dwa ...

    To chyba sfotografuje kolejke i sam doniose na premiera :-)

    J.

  • 97. Data: 2020-04-27 15:15:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 14:56:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Jakos tak.

    A jak sobie pod lokalny sklepik podejdę i poproszę relaksujących się tam, smakoszy
    żeby mi oświadczenia wyborcze powypisywali to łamie prawo czy nie?

  • 98. Data: 2020-04-27 15:21:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 15:13:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Tylko czy poczta da rade.

    Z sama obsługa wyborów bez problemu.
    Co co teraz busami paczki rozwożą to będą w dniu wyborów systematycznie urny
    opróżniać i do komisji zwozić
    Z dostarczeniem pakietów to tez nie byłby problem bo 3mln szt to spokojnie pocztowcy
    rozniosą.
    Tyle ze problem wyszedł właśnie i ponoć trzeba każdego wyborce wylegitymować i pakiet
    mu dać do łapy
    2800zł mają dodatkowo donosiciele za obsługę wyborów dostać.

  • 99. Data: 2020-04-27 16:00:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >A jak sobie pod lokalny sklepik podejdę i poproszę relaksujących się
    >tam, smakoszy żeby mi oświadczenia wyborcze powypisywali to łamie
    >prawo czy nie?

    To chyba bedzie zbieranie danych osobowych - to prawie na pewno
    lamiesz.

    Ale co gorsza moze byc przestepstwo wyborcze, a usilowanie tez
    karalne.

    Tylko te oswiadczenia to na jakim specjalnym formularzu chyba - i nie
    bedziesz mial.
    Chyba, ze skupisz po stowie czy 50 zl :-)

    J.

  • 100. Data: 2020-04-27 16:06:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 16:00:58 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Tylko te oswiadczenia to na jakim specjalnym formularzu chyba - i nie
    > bedziesz mial.

    Walające sie po klatkach pozbieram

    > Chyba, ze skupisz po stowie czy 50 zl :-)
    3,70zł
    http://www.winka.net/wino/amarena-1535.html