  • 21. Data: 2006-04-04 07:43:04
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ja nie daje zadnych rad. Zwracam tylko uwage, ze ktos kto zamiarza
    > samowolnie karac za nieprawidlowe parkowanie, powinien liczyc sie z tym,
    > ze kierowca tez wymierzy sprawiedliwosc za zniszczenie mienia.

    Fakt że to nakręci "spiralę nienawiści", ale co tam? :) Raz się żyje, a
    pomysł jednak dość jajcarski, a ryzyko jakiś komplikacji mimo wszystko
    bardzo niewielkie.
    Równie dobrze dzwoniąc po straż miejską, czy robiąc fotkę można dostać w
    zęby...

  • 22. Data: 2006-04-04 07:53:52
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]
    > bardzo niewielkie.
    > Równie dobrze dzwoniąc po straż miejską, czy robiąc fotkę można dostać w

    Ale to grupa pl.soc.prawo, a nie pl.rec.rowery, do krocset!!!
    Wiekszosc ludzi za zrobienie fotki sie nie zagotuje, ale za przyklejanie
    naklejek juz tak.

    Myslisz, ze dobrym pomyslem byloby, zebym zaopatrzyl sie w pret
    zbrojeniowy i "karal" rowerzystow jezdzacych po chodnikach?

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 23. Data: 2006-04-04 07:55:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]

    Myslisz, ze dobrym pomyslem byloby, zebym zaopatrzyl sie w pret
    zbrojeniowy i "karal" rowerzystow jezdzacych po chodnikach?

    Supersedes:
    P.S.
    Czesto mam wrazenie, ze rowerzysci wola wojowac niz jezdzic.

  • 24. Data: 2006-04-04 09:29:31
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisał:

    >Staram sie nie parkowac, jesli nie jestem zmuszony sytuacja.
    "Oni" też to robią, gdy są zmuszeni sytuacją np. trzeba zejść z
    chodnika na jezdnię, bo na całej szerokości chodnika zaparkował 'łoś'
    właśnie zmuszony sytuacją ;-)

    >Tacy ludzie raczej maja problemy z poruszaniem sie w ogole, nie mowiac o
    >jezdzie na rowerze ;>
    A skąd ci przyszły do głowy rowery ? Czyżby naklejki zostawiali
    uczniowe, którzy zdali egzamin na kartę rowerową ?

    >Poza tym, nie przyklejeja naklejek.
    Mylisz się ;-) SM po zrobieniu zdjęcia właśnie zostawia nakejkę (aby
    wiatr jej nie zwiał).

    >powinien liczyc sie z tym,ze kierowca tez wymierzy sprawiedliwosc
    Widzisz sam sobie dowodzisz, że "punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia".
    Niedawno napisałeś, że od wymierzania sprawiedliwości są właściwie
    służby (oczywiscie gdy to ty 'zmuszony sytuacją zaparkujesz'). Teraz
    twierdzisz, że naklejającemu TY sprawiedliwość wymierzysz.

    --
    Artur Golański

  • 25. Data: 2006-04-04 09:45:49
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisali:
    > służby (oczywiscie gdy to ty 'zmuszony sytuacją zaparkujesz'). Teraz
    > twierdzisz, że naklejającemu TY sprawiedliwość wymierzysz.

    Jesli sie na to zgodzil...

  • 26. Data: 2006-04-04 12:57:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > poniżej fotka również. W prawej kolumnie drugie od góry zupełnie
    > niezrozumiałe. Miejsce na zaparkowanie dobre, jak każde inne.

    Jakie dobre? Przecież parkuje na miejscu przeznaczonym pod zieleń, a
    na dodatek tuż przy samym drzewie.

    > po prawej - czarny samochód oczywiście zaparkowany nieprawidłowo, ale
    > już nic komicznego w tym nie widzę.

    A dlaczego ma być komicznie? Źle zaparkowane samochody są uciążliwe,
    niebezpieczne, szkodliwe, za to rzadko komiczne.

    >Pewnie w chwili parkowania nie było innych wolnych miejsc.

    Sytuacja zmuszała? :>

    Renata

  • 27. Data: 2006-04-04 15:58:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Staram sie nie parkowac, jesli nie jestem zmuszony sytuacja.

    Jaaaaaaaaaaasne. Każdy buras po buracku zaparkowany się tłumaczy, że go
    jakaś sytuacja zmusiła. Np. nie był łaskaw ruszyć swojej tłustej dupy i
    przejść się kawałek dalej.

  • 28. Data: 2006-04-04 16:06:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Myslisz, ze dobrym pomyslem byloby, zebym zaopatrzyl sie w pret
    > zbrojeniowy i "karal" rowerzystow jezdzacych po chodnikach?

    Pomysł w połowie dobry. Tzn. ta część z zaopatrzeniem się w pręt. Potem
    już gorzej - powinieneś mianowicie przydzwonić sobie tym prętem w łeb, a
    następnie (po tej kuracji wstrząsowej) zastanowić się, DLACZEGO
    rowerzyści jeżdżą chodnikami.

    Przy zastawionych przez samochodziarzy "w potrzebie" lub w ogóle
    nieistniejących ścieżkach rowerowych oraz bandytach typu "a ja go sobie
    wyprzedzę na 20cm przy 100km/h - taki jestem miszcz!" - którędy mają
    jeździć?

  • 29. Data: 2006-04-04 16:07:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Golanski wrote:

    > Niedawno napisałeś, że od wymierzania sprawiedliwości są właściwie
    > służby (oczywiscie gdy to ty 'zmuszony sytuacją zaparkujesz'). Teraz
    > twierdzisz, że naklejającemu TY sprawiedliwość wymierzysz.

    Kali ukraść krowy - dobry uczynek!

  • 30. Data: 2006-04-04 17:21:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    DeeCann [###d...@o...pl.###] napisał:

    > Hmm ... ja wiem ... ptasia kupa chyba gorzej zchodzi niz taka wlepa
    ;)

    Ale ptaka przed sadem nie postawisz, a niefortunnego fotografa możesz.