  • 11. Data: 2006-04-04 00:12:23
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomasz Pyra [###h...@s...spam.spam.###] napisał:

    > Oczywiście - samochód to nie wizerunek osoby który podlega ochronie.
    > Jest nawet taka jedna strona http://www.nieparkuj.pl/

    Co najmniej kilka fotek silnie kontrowersyjnych. Na pierwszej stronie:
    Samochód na zatoczce przed zakazem może być po prostu zepsuty. "Łoś
    miesiąca" to zapewne wynik kolizji, a nie głupoty kierującego. Zresztą
    poniżej fotka również. W prawej kolumnie drugie od góry zupełnie
    niezrozumiałe. Miejsce na zaparkowanie dobre, jak każde inne. Ostatnie
    po prawej - czarny samochód oczywiście zaparkowany nieprawidłowo, ale
    już nic komicznego w tym nie widzę. Pewnie w chwili parkowania nie
    było innych wolnych miejsc. Zresztą na kolejnych stronach jest wiele
    takich kontrowersyjnych fotek.

  • 12. Data: 2006-04-04 06:08:30
    Od: DeeCann <d...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > A jak właściciel samochodu powiadomi o uszkodzeniu mienia? Zdjęcie
    > nalepki zleci wyspecjalizowanej firmie za 300 zł :-) Ja bym pozostał
    > przy kartce za wycieraczką. Skutek zamierzony odniesie, a po co autor
    > słusznej inicjatywy ma się włóczyć po sądach i udowadniać, że nie jest
    > żółwiem.

    Hmm ... ja wiem ... ptasia kupa chyba gorzej zchodzi niz taka wlepa ;)

    Pokój&Rytm
    <.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
    <.: -- Chcieć to móc -- :.>

  • 13. Data: 2006-04-04 06:34:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > ;)
    >
    > A jak właściciel samochodu powiadomi o uszkodzeniu mienia?

    Niech jeszcze złapie "sprawcę" ;)

    > Zdjęcie
    > nalepki zleci wyspecjalizowanej firmie za 300 zł :-)

    Albo zobaczy samochód zeszpecony naklejką, wyrzuci go na złom i od razu
    kupi nowy bez naklejki ;P

    Poza tym wyspecjalizowane firmy oferują przeniesienie takiej naklejki (z
    numerem rejestracyjnym) na inną szybę za góra 50zł :)

    > Ja bym pozostał
    > przy kartce za wycieraczką. Skutek zamierzony odniesie, a po co autor
    > słusznej inicjatywy ma się włóczyć po sądach i udowadniać, że nie jest
    > żółwiem.

    Zawsze można w ten sposób zostać męczennikiem o sprawę ;)

  • 14. Data: 2006-04-04 06:43:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > już nic komicznego w tym nie widzę. Pewnie w chwili parkowania nie
    > było innych wolnych miejsc. Zresztą na kolejnych stronach jest wiele

    Wiele fotek tam nie jest najwyższych lotów - może nawet sama sytuacja
    miała jakiś komiczny wydźwięk, ale albo ktoś nieudolnie zrobił zdjęcie i
    nie uchwycił clue sytuacji, albo żeby się pośmiać trzeba znać szerszy
    kontekst :)
    No albo niektórzy "łowcy" nie znają przepisów PoRD i robią zdjęcia
    prawidłowo zaparkowanych pojazdów.

    Widzę nawet mojego sfotografowanego łosia na czterdziestym którymś
    miejscu w rankingu :)
    http://www.nieparkuj.pl/cms/upload/050430_134816-d18
    3.jpg

    Niemniej wrzucić tam można cokolwiek - za pokazanie w "złym świetle"
    czyjegoś samochodu żadna kara nie grozi.
    A nawet gdyby kierowca chciał skierować sprawę na drogę sądową, to
    będzie miał duże problemy z udowodnieniem poniesionej szkody.

  • 15. Data: 2006-04-04 07:09:22
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >A jak właściciel samochodu powiadomi o uszkodzeniu mienia?
    Wcześniej zgłosi policji, aby znaleźli dowcipnisi (np. na podstawie
    linii papilarnych) i poprosi ukaranie za nieprawidłowe parkowanie ;-)

    >Skutek zamierzony odniesie,
    Racja, zmięta karteczka powędruje na jezdnię obok samochodu :-(

    >ma się włóczyć po sądach i udowadniać, że nie jest żółwiem.
    To jemu trzeba udowodnić i liczyć, że sąd postępowania nie umorzy ze
    względu na znikomą szkodliwość społeczną czynu.

    --
    Artur Golański

  • 16. Data: 2006-04-04 07:10:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisali:

    > Polecam takie wlepki z samoprzylepnego papieru do robienia plomb
    > gwarancyjnych - nie da się zerwać, a tylko się łupie po kawałeczku ;)

    Fajne rady dajesz. Jakbym zlapal jakiegos czesia na przyklejaniu takiej
    naklejki, to w najlepszym razie skonczyloby sie na wykreceniu wentylkow i
    dobrym kopniaku.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 17. Data: 2006-04-04 07:19:54
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> napisał:

    > to w najlepszym razie skonczyloby sie na wykreceniu wentylkow i
    >dobrym kopniaku.
    Pod warunkiem, że parkujesz w niedozwolonym miejscu oraz:
    a/ 'czesio' ma tornister i nie wazy dwa rzay tyle co ty
    b/ nie jest to funkcjonariusz Policji lub SM ;-)

    --
    Artur Golański

  • 18. Data: 2006-04-04 07:28:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Fajne rady dajesz. Jakbym zlapal jakiegos czesia na przyklejaniu takiej
    > naklejki, to w najlepszym razie skonczyloby sie na wykreceniu wentylkow i
    > dobrym kopniaku.

    Fajne rady dajesz :) Bo wszystko jeszcze zależy kto komu będzie wentylki
    wykręcał i kto kogo kopał ;)

    Jak się parkuje w głupim miejscu to trzeba z pokorą przyjąć naklejoną
    "krytykę" ;>

  • 19. Data: 2006-04-04 07:29:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisali:
    > Pod warunkiem, że parkujesz w niedozwolonym miejscu oraz:

    Staram sie nie parkowac, jesli nie jestem zmuszony sytuacja.

    > a/ 'czesio' ma tornister i nie wazy dwa rzay tyle co ty

    Tacy ludzie raczej maja problemy z poruszaniem sie w ogole, nie mowiac o
    jezdzie na rowerze ;>

    > b/ nie jest to funkcjonariusz Policji lub SM ;-)

    I to sa wlasnie odpowiednie osoby do zalatwiania takich spraw.
    Poza tym, nie przyklejeja naklejek.

  • 20. Data: 2006-04-04 07:39:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisali:

    > Fajne rady dajesz :) Bo wszystko jeszcze zależy kto komu będzie wentylki
    > wykręcał i kto kogo kopał ;)

    Ja nie daje zadnych rad. Zwracam tylko uwage, ze ktos kto zamiarza
    samowolnie karac za nieprawidlowe parkowanie, powinien liczyc sie z tym,
    ze kierowca tez wymierzy sprawiedliwosc za zniszczenie mienia.
    Dlatego Twoja rade uwazam za glupia.

    > Jak się parkuje w głupim miejscu to trzeba z pokorą przyjąć naklejoną
    > "krytykę" ;>

    Jak sie nakleja naklejki, trzeba miec na wszelki wypadek odlozona kase na
    protetyka :)