  • 1. Data: 2006-04-02 22:50:11
    Temat: pyt o legalnosc.
    Od: "misza" <m...@w...pl>

    witam

    mam pytanie dot legalnosci nagran np.
    slucham sobie audycji, nagrywam i pozniej sobie odsluchuje np zaluzmy
    ze jest to jakas audycja muzyczna, czyli po nagraniu mam w formacie mp3
    kilka utworow roznych artystow ktorych plyt nie posiadam. Czy jest to
    legalne ?

    albo np nagrywam sobie do .avi jakas audycje TV zaluzmy ze jakis
    program gdzie nie ma muzy np jakis progr historyczny, mecz pilki
    noznej. Zrodlo zegalne bo place za TV.Czy to jest legalne ?

    czy mozna uznac za legalne nagrania ktore sciagam z sieci P2P np
    nagrania z wizyt papieza ?

    zapewnie nie wszsytko sciagnie z P2P jest nielegalne. Jak np odroznicz
    czy jakis ebook czy artykol naukowy sciagniety w ten sposob jest
    legalny badz nie ?

    Pozdrawiam
    Michal