  • 1. Data: 2004-06-25 13:11:36
    Temat: faktura niezgodna z zamówieniem
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Hi!

    Czy wiecie (na pewno wiecie), czy dostawca ma obowiązek powiadomienia
    klienta (obaj to instytucje), który złożył zamówienie o zmianie ceny z tego
    zamówienia?
    Jeśli tak, to na jakich warunkach? W jaki sposób? I na co można się powołać
    pisząc reklamację nt. ceny.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2004-06-25 13:22:50
    Temat: Re: faktura niezgodna z zamówieniem
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Sasza pisze:

> [...]
    > tego zamówienia?
    > Jeśli tak, to na jakich warunkach? W jaki sposób? I na co można się

    To zalezy coPan rozumie przez "cene zamowienia"

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-06-26 18:18:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Na mój gust, to kupujący może po prostu po innej cenie tego nie odebrać i
    po kłopocie. On zamawiał 5 kg ziemniaków po 1 zł i taką ofertę złożył.
    Sprzedawca albo mógł ją przyjąć i przysłać te ziemniaki. Albo uznać, ze
    cena go nie satysfakcjonować i zaproponować owe 5 kg ziemniaków po dwa
    złote. Wówczas kupujący mógł by ofertę przyjąć albo nie. Przysyłając 5 kg
    ziemniaków po 2 zł bez uzgodnienia z kupującym działa na swoje ryzyko.