eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofaktura niezgodna z zamówieniem › faktura niezgodna z zamówieniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Sasza" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: faktura niezgodna z zamówieniem
    Date: Fri, 25 Jun 2004 15:11:36 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 12
    Message-ID: <cbh88j$ot2$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate-dialog-royal.lubin.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1088169043 25506 62.87.208.170 (25 Jun 2004 13:10:43 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jun 2004 13:10:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:223602
    [ ukryj nagłówki ]

    Hi!

    Czy wiecie (na pewno wiecie), czy dostawca ma obowiązek powiadomienia
    klienta (obaj to instytucje), który złożył zamówienie o zmianie ceny z tego
    zamówienia?
    Jeśli tak, to na jakich warunkach? W jaki sposób? I na co można się powołać
    pisząc reklamację nt. ceny.

    Pozdrawiam
    Daniel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1