  • 1. Data: 2004-06-25 13:05:11
    Temat: pozew wzajemny
    Od: "Kallinka" <k...@a...pl>

    Witam,

    mam pytanie teoretyczno-terminologiczne.

    Był sobie pozew. W odpowiedzi na ten pozew złożono pozew wzajemny.
    Czy ten pozew "pierwotny" ma jakąś fachową nazwę (w późniejszym postępowaniu)?

    Pozdrawiam i dziękuję z góry

    Magda

  • 2. Data: 2004-06-25 13:26:03
    Temat: Re: pozew wzajemny
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia 25 Jun 2004 15:05:11 +0200, Kallinka <k...@a...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Był sobie pozew. W odpowiedzi na ten pozew złożono pozew wzajemny.
    > Czy ten pozew "pierwotny" ma jakąś fachową nazwę (w późniejszym

    nie ma żadnej. Jest to po prostu "pozew"

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 3. Data: 2004-06-25 15:19:23
    Od: "Kallinka" <k...@a...pl>

    dzięki
    M.

  • 4. Data: 2004-06-26 09:38:43
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > nie ma żadnej. Jest to po prostu "pozew"
    >
    > --

    Ja nazwałbym go pozew główny. Ale rzeczywiście takie określenie nie ma
    podstaw w kpc. W niektórych sądach się jednak przyjęło.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-06-26 17:58:58
    Od: "Kallinka" <k...@a...pl>