  • 51. Data: 2003-01-21 08:18:07
    Temat: jasne prawo [było: Re: facet to świnia]
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Qwax" <...@...Q>
    To: <p...@n...pl>

    : > : Prawo powinno być jasne i respektowane.
    : >
    : > tzn. jakie? konkretnie?
    :
    : 1. jasne - prawa i obowiązki określone jednoznacznie i ostro - muszące
    : (mogące) występować zakresy muszą mieć jednoznacznie określone granice
    : i zasady poruszania się pomiędzy tymi zakresami.

    hmmm, a wiesz, że to niewykonalne, chyba, że chcesz wytępić prawników :)

    : 2. respektowane - prawo może być dowolnie restrykcyjne (mniej lub
    : bardziej) ale zawsze i od każdego' musi być egzekwowane (z naciskiem
    : na 'zawsze i od każdego' - powiedziałbym nawet że im 'wyżej' tym
    : bardziej tak by dziecko które ukradło 10 zł na chleb zostało upomniane
    : a poseł który ukradł 10 zł powinien zostać powieszony)

    tzn. powinno być egzekwowane, a nie respektowane

    : Niestety
    :
    : > w Polsce rządzi Naród,
    :
    : ROTFL ;-)))))

    to poczytaj Konstytucję

    : > co by znaczyło, że Naród okrada sam siebie przez
    : > swoich przedstawicieli. :)
    :
    : ROTFL ;-)))))

    j.w.

    : Nie mam pod ręką kodeksu - jak mas to poszukaj - znajdziesz dużo (nie
    : tylko w kodeksach)

    nie wiem czy mówimy o tym samym, o ile pamiętam każde "może" odnosi się do
    jakiegoś konkretnego uprawnienia i raczej nie można mówić o zupełnej
    dowolności.

    pozdrowienia

    marcin

  • 52. Data: 2003-01-21 08:24:15
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Po pierwsze, skąd przypuszczenie że poszła bez żadnego zabezpieczenia?
    > Moja koleżanka zaszła w ciążę biorąc tabletki.

    Jesli twoja kolezanka zaszla w ciaze biorac tabletki to oznacza, ze brala
    je nieregularnie. Po prostu zapomniala jednej i organizm wyzwolil sie z
    chemii ;)

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 53. Data: 2003-01-21 08:56:55
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Jesli twoja kolezanka zaszla w ciaze biorac tabletki to oznacza, ze brala
    > je nieregularnie. Po prostu zapomniala jednej i organizm wyzwolil sie z
    > chemii ;)

    Tego nie neguje, mogła nie tyle zapomnieć co przekroczyć o kilka godzin
    czas,
    nie jestem jej aniołem, ani nie zaszła ze mną ;))))))
    A teraz poważnie, odpowiedz mi na pytanie, potrafisz podać
    100%-wy środek antykoncepcyjny?

    Prezerwatywy są skuteczne, ale nie dają 100%
    Tabletki o których przynajmniej ja czytałem są skuteczne, ale nie ma
    gwarancji 100%
    Stosunek przerywany też jest w miarę skuteczny, no tu już trudno mówić o
    100%,

    Nie podaję tu konkretnych statystyk ponieważ nie pamiętam, ale wiem na 100%
    że nie spotkałem
    się z 100%-wym zabezpieczeniem co nie oznacza że takowego nie ma i dlatego
    proszę wskaż mi taki środek wraz z potwierdzeniem.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 54. Data: 2003-01-21 09:02:02
    Temat: Re: jasne prawo [było: Re: facet to świnia]
    Od: "Qwax" <...@...Q>

> [...]
    > : i zasady poruszania się pomiędzy tymi zakresami.
    >
    > hmmm, a wiesz, że to niewykonalne, chyba, że chcesz wytępić

    To niezły pomysł ;-))))
    (niestety nie do zrealizoawnia)

> [...]
    upomniane
    > : a poseł który ukradł 10 zł powinien zostać powieszony)
    >
    > tzn. powinno być egzekwowane, a nie respektowane

    respekt(-owanie) wiąże się z egzekwowaniem i jego nieuchronnością
    (poszedłem na skróty)

    > : Niestety
    > :
    > : > w Polsce rządzi Naród,
    > :
    > : ROTFL ;-)))))
    >
    > to poczytaj Konstytucję

    ROTFL ;-))))) !!!!!!!!!!!!!!!!
    (w tym względzie nic sie nie zmieniło od 46r. ????) - w ustawie nie a
    w życiu? też 'niezupełnie'

    > : > co by znaczyło, że Naród okrada sam siebie przez
    > : > swoich przedstawicieli. :)
    > :
    > : ROTFL ;-)))))
    >
    > j.w.

    narud ma rządy na jakie sobie zasłuży - dlaczego tak tródno rzucić
    naród w cholerę będąc jego członkiem.

> [...]
    się do
    > jakiegoś konkretnego uprawnienia i raczej nie można mówić o zupełnej

    Zgadza się - i za każdym razem kiedy trafiam na takie 'może' widzę
    dziurę przez którą można przeciągnąć słonia - i zazwyczaj się to
    udaje.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 55. Data: 2003-01-21 09:46:21
    Od: "Qba" <q...@q...w.pl>

    ..a kazdy irakijczyk to terrorysta
    itd...

    z kim Ty sie zadawalas?
    nie czulas, kim on jest naprawde?

    wiem, ze niektorzy faceci to takie chamy, ze galy wypadaja
    (sam znam paru co maja juz zony i jakies siksy na boku);
    ale na ogol mozna wyczuc czy tylko gosciu lazi
    z Toba tylko dla dupy,
    czy naprawde chce byc z Toba (na dobre i na zle);

    a co powiesz o facetach, ktorzy moga miec dzieci i swiadomie,
    ze sa z babka, ktora jest w ciazy z kims innym?
    (takich tez znam, ale oni sa jak dinozaury)

  • 56. Data: 2003-01-21 10:31:43
    Temat: Re: [OT] Re: facet to świnia
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    dziobas wrote:
    > Kto dal Ci prawo mowic za wszystkich? Ja nic do niego nie mam.
    [..]

    Szkoda na nich nerwów. To u nich normalne. Najśmieszniej jest jak się
    potem czyta ich zeznania gdzie wszystkiemu zaprzeczają, nawet temu,
    że istnieją... ;))

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 57. Data: 2003-01-21 10:46:49
    Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl>

    > Jesli twoja kolezanka zaszla w ciaze biorac tabletki to oznacza, ze brala
    > je nieregularnie. Po prostu zapomniala jednej i organizm wyzwolil sie z
    > chemii ;)

    mylisz sie, biologia taka prosta nie jest
    ale mam nadzieje ze zycie akurat twojej partnerki nie zweryfikuje

    Pa
    Iwcia

  • 58. Data: 2003-01-21 11:14:08
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > poza tym zrezygnowanie z tych "może" oznaczałoby, że sądy w ogóle nie są
    > potrzebne - wystarczyłby komputer.
    > podajesz mu stan faktyczny, on Ci podaje rozstrzygnięcie. Jasno prosto
    > bezdusznie i bez sensu :)

    Zapominasz ze istnieje cos takiego jak logika rozmyta + sztuczna
    inteligencja. Wszyscy widzicie komputer zero-jedynkowo ech...

    AJA

  • 59. Data: 2003-01-21 11:24:18
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Podaje

    STERYLIZACJA lub KASTRACJA = 100%

    Mam nadzieje ze wystaczy.

    Ale gdyby ten sie nie podobal podam kolejny:
    WSTRZEMIEZLIWOSC = 100%

    Pozdrawiam
    AJA

  • 60. Data: 2003-01-21 11:29:14
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Zapominasz ze istnieje cos takiego jak logika rozmyta + sztuczna
    > inteligencja. Wszyscy widzicie komputer zero-jedynkowo ech...

    Nadal będzie zero - jedynkowo tylko algorytm się zmieni :)
    Sztuczna inteligencja - nie istnieje na ten czas coś takiego, chyba że w
    tajnych laboratoriach
    rządowych :)

    Pozdrawiam

    Darek