  • 41. Data: 2003-01-21 03:50:35
    Temat: Re: [OT] Re: facet to świnia
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    > Na pręgierzu nie ma szans, bo tam właściwie nikt go nie lubi - jak
    > zresztą na każdej gru[pie, na której się udziela - taki człowiek.

    Kto dal Ci prawo mowic za wszystkich? Ja nic do niego nie mam.

    prosze o sprostowanie
    wszyscy -1 Lech

    Proponuje liste, kto czytajac posty elity zaluje ze nie ma w polsce
    eutanazji niech sie wpisze:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10

    Wedlug Ciebie wszyscy sie wpisza? Mozemy sie zalozyc. Powiedzmy o Twoja
    karte rowerowa.

  • 42. Data: 2003-01-21 03:50:42
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    Marcin Surowiec napisał:

    > jesteś bezczelny i chamski,
    > chcesz się powyżywać, idź na pl.pregierz

    Koles trzeba sie wyluzowac a nie wyladowc. Panie od wieprza zadala
    konkretne pytanie i czeka na odpowiedz. Wiesz ze przez takich ludzi jak Ty
    i ja dyskusja schodzi na boczny tor? Niedlugo z pytania o alimenty zrobi
    sie przepis na pieczonego swiniaka. Pomyslcie o tym...

    Ja znam dobry przepisik, zainteresowani na priwa zapraszam:-)
    Pozdrawiam Lech

  • 43. Data: 2003-01-21 03:50:46
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    ZOCHA napisał:

    > Witam.
    > Jestem po trzecim roku medycyny. Dwa lata temu, urodził mi się synek,
    > Szymek. Naszczęście pomogli mi rodzice. Naszczęście, bo ojciec Szymka,
    > wyparł się ojcostwa-cham. W tym kraju prawo jest bardzo odraniczone
    > kobieta zawsze jest poszkodowana, co mam robić, czy mam jakąś szanse
    > na uzyskanie alimentów.Zwracam się do was z nadzieja uzyskania pomocy.

    Widzisz jak tu jest? Niedawno tez pytalem o rozne rzeczy, nie mowie ze
    wszyscy unikaja odpowiadania, jest tu grupka ktora to robi.

    Jest takie niemieckie (chyba) powiedzenie. Tlumaczac na polski to jest
    mniej wiecej. Nie mow o bylej dziewczynie ze byla qurwa bo to znaczy ze
    jestes glupi. Tak mniej wiecej, ale glowny motyw jest jasny.

    "Od milosci do nienawisci jeden krok."

  • 44. Data: 2003-01-21 06:22:55
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > No i nie wytrzymalem ;)

    ja też :)

    > Mistrzu, to nie lata 60-te,

    No właśnie i o to chodzi

    >srodkow ci u nas dostatek na zapobieganie.

    wskażesz 100%-wy srodek?

    > Jesli ona poszla do lozka z facetem bez zadnego zabezpieczenia to bylo to
    > conajmniej lekkomyslne.

    Po pierwsze, skąd przypuszczenie że poszła bez żadnego zabezpieczenia?
    Moja koleżanka zaszła w ciążę biorąc tabletki.

    Prezerwatywy kupisz w każdym kiosku i aptece? To nie było
    lekkomyślne również z jego strony? Nie twierdzę że facet tu był
    tylko winny, winę ponoszą obydwoje za swoją nieodpowiedzialność,
    z tym że teraz kobieta zostaje sama i ma na utrzymaniu dziecko (trudno się
    jej
    wyprzeć dziecka ;))) ), natomiast on chce olać sprawę. I to jest w porządku
    Twoim zdaniem?

    >Jesli myslala, ze w ten sposob zlapie meza, to bylo
    > to conajmniej glupie.

    Nie będę się tu wypowiadał co mogła myśleć, jedna sprawa że nie tyczy
    się to tematu, druga że i tak nie mam zielonego pojęcia o czym myślała,
    to jest zresztą jej sprawa.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 45. Data: 2003-01-21 07:17:26
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > tak może ją sąd obciązyc

    Uwielbiam to 'może' w kodeksach ;-///

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 46. Data: 2003-01-21 07:24:25
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 47. Data: 2003-01-21 07:45:41
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > : > tak może ją sąd obciązyc
    > :
    > : Uwielbiam to 'może' w kodeksach ;-///
    >
    > a wolałbyś, żeby sąd nie miał prawa wyboru? :)

    Prawo powinno być jasne i respektowane. A kraj którego prawo jest
    niejasne a na dodatek nierespektowane (a główny złodziej - Państwo -
    zrobić z nim może wszystko) jest krajem bezprawia.

    W kodeksie może być umieszczone słowo 'może' o ile to 'może' ma jasno
    określone granice. Jeżeli jednak to 'może' jest jak Morze Sargassowe
    to wszystko 'może' się zdarzyć. Dlatego je 'uwielbiam' bo 'może' się
    zdarzyć że wchodzisz do sądu oskarżony o morderstwo a wychodzisz jako
    skazany za niezapłacone alimenty ;-)))
    (oczywiście trochę przekolorowałem)

    Pozdrawiam
    Qwax

    Ps. Sam czasamimi korzystałem z takich 'może' ;-)))

  • 48. Data: 2003-01-21 07:48:14
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Prawo powinno być jasne i respektowane.

    tzn. jakie? konkretnie?

    : A kraj którego prawo jest niejasne a na dodatek nierespektowane (a główny
    złodziej - Państwo -
    : zrobić z nim może wszystko) jest krajem bezprawia.

    bardzo ładne zdanie, czy chodzi o Polskę?
    w Polsce rządzi Naród, co by znaczyło, że Naród okrada sam siebie przez
    swoich przedstawicieli. :)

    : W kodeksie może być umieszczone słowo 'może' o ile to 'może' ma jasno
    : określone granice.

    a możesz podać przykład kiedy nie ma?

    poza tym zrezygnowanie z tych "może" oznaczałoby, że sądy w ogóle nie są
    potrzebne - wystarczyłby komputer.
    podajesz mu stan faktyczny, on Ci podaje rozstrzygnięcie. Jasno prosto
    bezdusznie i bez sensu :)

    : Pozdrawiam

    wzajemnie

  • 49. Data: 2003-01-21 07:48:44
    Od: "Tomasz Gajkowski" <t...@s...com.pl>

    Wg. mnie ten post ma sprowokowac ludzi do glupiej dyskusji zamiast
    wniesc cos konkretnego

    Tomasz Gajkowski

  • 50. Data: 2003-01-21 08:15:13
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > : Prawo powinno być jasne i respektowane.
    >
    > tzn. jakie? konkretnie?

    1. jasne - prawa i obowiązki określone jednoznacznie i ostro - muszące
    (mogące) występować zakresy muszą mieć jednoznacznie określone granice
    i zasady poruszania się pomiędzy tymi zakresami.

    2. respektowane - prawo może być dowolnie restrykcyjne (mniej lub
    bardziej) ale zawsze i od każdego' musi być egzekwowane (z naciskiem
    na 'zawsze i od każdego' - powiedziałbym nawet że im 'wyżej' tym
    bardziej tak by dziecko które ukradło 10 zł na chleb zostało upomniane
    a poseł który ukradł 10 zł powinien zostać powieszony)

> [...]
    > złodziej - Państwo -
    > : zrobić z nim może wszystko) jest krajem bezprawia.
    >
    > bardzo ładne zdanie, czy chodzi o Polskę?

    Niestety

    > w Polsce rządzi Naród,

    ROTFL ;-)))))

    > co by znaczyło, że Naród okrada sam siebie przez
    > swoich przedstawicieli. :)

    ROTFL ;-)))))

    > : W kodeksie może być umieszczone słowo 'może' o ile to 'może' ma
    jasno
    > : określone granice.
    >
    > a możesz podać przykład kiedy nie ma?

    Nie mam pod ręką kodeksu - jak mas to poszukaj - znajdziesz dużo (nie
    tylko w kodeksach)

    Pozdrawiam
    Qwax