  • 11. Data: 2007-03-22 16:25:33
    Temat: Re: dziś w radiu ...
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:etttd0$33j$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Sowiecki Agent" > A jezlei facet zarabia jako keirowca,
    > zabranie prawka skutkuje tym ze
    > Przecież i teraz kasy za alimenty nie widzą. A mozliwość zatrzymania prawa
    > jazdy może zmusić niektórych opornych ojców do uregulowania obowiązków
    > alimentacyjnych wobec swoich dzieci.Albo jazda autobusem.
    > Zipi

    To może niech przebrany na czarno antyterrorysta przykłada gosciowi lufe do
    głowy
    Zabic nie zabije ale czesc sie zesra ze strachu i zapłaci.
    A moze niech zabieraja od tych od ktorych da sie sciagnac. Co za roznica
    waze zeby pieniadze wpływały

  • 12. Data: 2007-03-22 16:49:56
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jak tam się to teraz nazywa) i zaświadczenia o przeszkoleniu stanowiskowym
    > bhp. Dlaczego tylko, i właśnie PJ?!
    Nie popieram tego, ale ta akcja ma uprzykrzyć życie dłużnikom
    alimentacyjnym.Są tacy. którzy nie mają z czego płacić, ale dużo z nich
    uchyla się złośliwie i to na takich jest ten bat. Nie musi być kierowcą
    zawodowym, ale jak dłużnik ma swój prywatny samochód i zatrzymają mu PJ to
    szybko znajdzie pieniadze na spłatę długu.
    ZiPi

  • 13. Data: 2007-03-23 00:50:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbyszek ZiPi napisał(a):

> [...]
    > zawodowym, ale jak dłużnik ma swój prywatny samochód i zatrzymają mu PJ
    > to szybko znajdzie pieniadze na spłatę długu.

    Jak mu zatrzymają prawko, to tym bardziej niczego nie znajdzie - "skąd
    mam wziąć, przecież mi źródło utrzymania odebrali".

    ATSD to kto takie coś wymyślił? Ktoś się z pierwszym kwietnia
    pośpieszył? Czy może Ziobro znowu po swojemu prawo ziobryzuje?

  • 14. Data: 2007-03-23 17:01:51
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 22 marca 2007 06:54
    (autor Etanol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ett5mb$tuu$1@achot.icm.edu.pl>):

    > prostak!

    A ja Tristan...

    To już się przedstawiliśmy i co dalej?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 15. Data: 2007-03-23 17:03:23
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 22 marca 2007 17:25
    (autor F.T.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <etualu$c12$1@news.onet.pl>):

    > A moze niech zabieraja od tych od ktorych da sie sciagnac. Co za roznica
    > waze zeby pieniadze wpływały

    toto to już jest... :D

  • 16. Data: 2007-03-23 18:06:58
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 22 marca 2007 06:54
> [...]

    Powiedz kto ci dał takie imie to cie pomszczę !

    E.

  • 17. Data: 2007-03-24 23:49:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 22 Mar 2007 17:49:56 +0100, Zbyszek ZiPi napisał(a):

> [...]
    > zawodowym, ale jak dłużnik ma swój prywatny samochód i zatrzymają mu PJ to
    > szybko znajdzie pieniadze na spłatę długu.
    Brak biletu miesięcznego na "komumiejską" też będzie dotkliwy, niektórzy po
    takiej sankcji też zaczęliby płacicić. Dlaczego nie miesięczne? Nie
    rozumiem. NMSP

    --
    pozdro
    poreba