  • 1. Data: 2016-08-21 21:52:56
    Temat: Re: działki, grunty - informacje
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 03:05, kamil pisze:
    > Potrzebuję informacji o ewentualnym zadłużeniu gruntów, czy jest na nich
    > jakiś zastaw, kredyt, czy dług.
    > Gdzie i jak mogę sprawdzić takie informacje?
    > Czy prawnik specjalizujący się w nieruchomościach będzie wiedział o co
    > chodzi?
    > Jak uzyskać dane kontaktowe właściciela działki?
    > W urzędzie na gębę zasłaniają się ustawą o ochronie danych osobowych.

    Jeśli znasz numer KW to portal ksiąg wieczystych

    --
    Sonn

  • 2. Data: 2016-08-22 00:15:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-08-16 o 05:16, kamil pisze:

    > Działki o znanych KW nie posiadają ksiąg wieczystych,
    > więc gdzie znajdują się takie informacje o ewentualnym zadłużeniu?
    > A działkę co chcę kupić mam tylko jej numer z wyrysu i chcę się
    > skontaktować z właścicielem,
    > ale skąd mam uzyskać dane tego właściciela?

    Takimi danymi dysponuje Starostwo Powiatowe. Z numeru działki podadzą Ci
    numer księgi wieczystej. W księdze znajdziesz właściciela.

  • 4. Data: 2016-08-22 05:16:06
    Od: "kamil" <k...@g...com>

  • 5. Data: 2016-08-22 07:24:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 23:19:24 UTC+2 użytkownik kamil napisał:

    > Działki o znanych KW nie posiadają ksiąg wieczystych,

    Że jak? Skoro mają nadany nr KW to "posiadają" KW

  • 6. Data: 2016-08-22 07:26:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 00:15:34 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    ?

    > Takimi danymi dysponuje Starostwo Powiatowe. Z numeru działki podadzą Ci
    > numer księgi wieczystej.
    Na jakiej podstawie mają mu podać nr Kw?

  • 7. Data: 2016-08-22 20:57:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś informowali (wydział ewidencji gruntów i katastru urzędu
    gminy/miasta/powiatu), za opłatą kancelaryjną.
    Można było podać jakiś "interes".
    Nad tym, jaki to może być interes, możemy tu wspólnie pomyśleć.
    Ale wiadomo: co biurestwo, to inne dupochrony.
    Natomiast w KW tak czy inaczej nie ma adresu właściciela nieruchomości, a w wielu KW
    nie ma peselu (tylko np. Jan Nowak).

    -----
    Na jakiej podstawie mają mu podać nr KW?

  • 8. Data: 2016-08-23 00:27:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 07:24, Kris pisze:

    > Że jak? Skoro mają nadany nr KW to "posiadają" KW

    Czy właściciel zglaszal się do Ciebie, że chce Ci ją sprzedać?
    Sam sobie chcesz wziąć cudzą własność?
    Wejdż sobie na licytacje komornicze i kup u tych hien.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-08-23 09:01:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zaorz i obsiej, żeby wziąć dopłatę z UE, może wtedy właściciel się sam znajdzie ;-)

    -----