  • 1. Data: 2016-08-20 23:28:21
    Temat: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kiedyś stała tam tablica podająca 4 miliony ofiar. [1]
    Rudolf Hoess podał na swoim procesie zeznał o 3 milionach ofiar [2].
    Obecnie muzeum-memoriał na swoich stronach pisze o 1.1-1.5 milionach
    ofiar. [3]

    Jak dla mnie negowanie przez Muzeum-memoriał wielkości zbrodni przeciw
    ludzkości popełnionych w Auschwitz "może" podpadać pod paragrafy
    Kłamstwa Oświęcimskiego [4]

    [1] https://answers.yahoo.com/question/index?qid=2012063
    0074432AAmDmjc
    [2] https://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_H%C3%B6ss#Captu
    re.2C_trial.2C_and_execution
    [3] http://www.auschwitz.org/historia/liczba-ofiar/
    [4] https://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bw
    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_
    jako_przest.C4.99pstwo

    --
    A. Filip
    Nie każdy księdzem, co na farze mieszka. (Przysłowie łużyckie)

  • 2. Data: 2016-08-22 12:06:11
    Temat: A. Filip i jego mięskość...
    Od: <9...@3...120611.invalid> (Tom N)

    A. Filip w

> [...]
    > Kłamstwa Oświęcimskiego [4]

    > [4] https://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bw
    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_

    No to jedziesz z zawiadomieniem do prokuratury...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-08-22 12:42:22
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    <9...@3...120611.invalid> (Tom N) pisze:
    > A. Filip w

    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_
    jako_przest.C4.99pstwo

    > No to jedziesz z zawiadomieniem do prokuratury...

    No wiesz uzasadnienie prokuratury (potwierdzone przez sąd po odwołaniu)
    dlaczego to nie jest (Drugie) Kłamstwo Oświęcimskie byłoby zaiste warte
    zarchiwizowania. Oczywiście o ile zawiadomienie napisałby ciut
    nad-przeciętny prawnik żeby się _łatwo_ prokuratorzy i sędziowie
    kazuistyką nie wyłgali :-)

    --
    A. Filip
    Wojna nie ma oczu. (Przysłowie suahili)

  • 4. Data: 2016-08-22 13:08:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-20 o 23:28, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > Jak dla mnie negowanie przez Muzeum-memoriał wielkości zbrodni przeciw
    > ludzkości popełnionych w Auschwitz "może" podpadać pod paragrafy

    A jaka liczba jest faktem?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-08-22 13:23:57
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A jaka liczba jest faktem?

    Według logiki paragrafów jak największa udowodniona/"udowodniona" a
    _wszelkie_ jej zaniżanie jest przestępstwem, nieprawdaż?
    Usunięta tablica przed muzeum-memoriałem z 4 milionami (AFAIR w oparciu
    o ustalenia sowieckiej komisji) i zeznania komendanta nie są już
    _faktami_ którym muzeum-memoriał publicznie zaprzecza?

    To może muzeum-memoriał PUBLICZNIE OPUBLIKUJE pełną listę
    "JUŻ nie faktów" o zbrodniach 3 rzeszy niemieckiej (w tym o Holokauście)?

    --
    A. Filip
    Nieszczęścia pochodzą z naszych ust, choroby też wchodzą ustami.

  • 6. Data: 2016-08-22 13:28:07
    Temat: Re: A. Filip i jego mięskość...
    Od: <9...@8...132807.invalid> (Tom N)

    A. Filip w

    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_
    jako_przest.C4.99pstwo

    > No wiesz uzasadnienie prokuratury

    No to jedziesz, nie czekasz, i nie miauczysz na grupach...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2016-08-22 18:18:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 13:23, A. Filip pisze:

    > Według logiki paragrafów jak największa udowodniona/"udowodniona" a
    > _wszelkie_ jej zaniżanie jest przestępstwem, nieprawdaż?

    Logiki w twojej wypowiedzi nie widzę. Wynika z niej, że istnieje kilka
    udowodnionych liczb, a największa jest faktem. Co jest bezsensownym
    stwierdzeniem.

    > Usunięta tablica przed muzeum-memoriałem z 4 milionami (AFAIR w oparciu
    > o ustalenia sowieckiej komisji) i zeznania komendanta nie są już
    > _faktami_ którym muzeum-memoriał publicznie zaprzecza?

    Sęk w tym, że liczba ta udowodniona (faktyczna) się zmienia w czasie, bo
    pojawiają się lub odpadają jakieś dowody. Przestępstwem byłoby podawanie
    innej liczby niż aktualnie zatwierdzona przez grono historyków. Ciekawym
    też by było co by się stało z osobą skazaną za głoszenie "jednego
    miliona", gdy po miesiącu od skazania okazałoby się, że jednak milion
    jest prawdziwy.

    > To może muzeum-memoriał PUBLICZNIE OPUBLIKUJE pełną listę
    > "JUŻ nie faktów" o zbrodniach 3 rzeszy niemieckiej (w tym o Holokauście)?

    Sam możesz to zrobić, wysługiwać się innymi to jest łatwo :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-08-22 18:36:46
    Temat: Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie? [Całkowicie bezkarne zastąpienie 4 milionów ofiar 1 milionem]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > Logiki w twojej wypowiedzi nie widzę. Wynika z niej, że istnieje kilka
    > udowodnionych liczb, a największa jest faktem. Co jest bezsensownym

    Każda niższa od *jednej* udowodnionej jest (Drugim) Kłamstwem
    Oświęcimskim jak ten paragraf ma być traktowany poważnie, nieprawdaż?

    Tam nie ma *już* dowodów typu zeznania komendanta które długo wciskano
    jako bezsporne fakty. Pozostały wyłączne "lecące w dół" _zróżnicowane_
    _szacunki_.

> [...]
    > historyków. Ciekawym też by było co by się stało z osobą skazaną za
    > głoszenie "jednego miliona", gdy po miesiącu od skazania okazałoby

    4 milionów na 1 milion to "nic"?
    Styl strony muzeum-memoriału o liczbie ofiar "może sugerować"
    przygotowywania do kolejnej obniżki IMHO.

    > Sam możesz to zrobić, wysługiwać się innymi to jest łatwo :)

    Ale większy wstyd "nawet nie (s)próbować", nieprawdaż?

    --
    A. Filip
    Kto chce coś zrobić, znajduje sposób, kto nic nie chce robić,

  • 9. Data: 2016-08-22 19:38:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 18:36, A. Filip pisze:

    > Każda niższa od *jednej* udowodnionej jest (Drugim) Kłamstwem
    > Oświęcimskim jak ten paragraf ma być traktowany poważnie, nieprawdaż?

    Zatem nie powinieneś pisać o "największej udowodnionej", co po prostu o
    "udowodnionej". Inna sprawa, że przepis nie mówi, o liczbach
    udowodnionych, tylko o fatycznych, a ta faktyczna liczba - jak pokazuje
    historia - nigdy do tej pory nie była "liczbą udowodnioną", a i teraz
    wątpliwe jest, czy liczba udowodniona, to liczba faktyczna.

    > Ale większy wstyd "nawet nie (s)próbować", nieprawdaż?

    Tu, na usenecie? Chyba sam w to nie wierzysz ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-08-22 21:05:50
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 18:36, A. Filip pisze:

    Do jakiego stopnia trzeba mieć nasrane we łbie żeby zmieniać temat
    _własnego_ wątku...

    Znowu ci poczucie własnej wartości spadło?

    --
    Sonn