  • 1. Data: 2016-08-17 10:47:23
    Temat: Od kiedy biegną terminy w EPU?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś spotkało mnie niejakie zaskoczenie.
    Mam konto w sądzie elektrycznym (założyłem na potrzeby pozwania kogoś)
    Dziś się tam zalogowałem i zobaczyłem sprawę w której jestem pozwanym;
    sprawa wniesiona przez jakąś windykatornię.
    Stan sprawy jest " Zadekretowano - Nowa" czyli jak rozumiem, nie
    trafiła jeszce do sędziego, nie został wydany nakaz zapłaty.
    Moja zagwozdka polega na tym kiedy zaczyna biec termin na wniesienie
    sprzeciwu?
    Dziś (skoro zapoznałem się z pozwem?)
    Czy po wydaniu nakazu?
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    An algorithm must be seen to be believed.

  • 2. Data: 2016-08-17 10:58:45
    Temat: Re: Od kiedy biegną terminy w EPU?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-17 o 10:47, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > trafiła jeszce do sędziego, nie został wydany nakaz zapłaty.
    > Moja zagwozdka polega na tym kiedy zaczyna biec termin na wniesienie

    Od odebrania nakazu pocztą tradycyjną.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-08-17 11:35:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > W dniu 2016-08-17 o 10:47, Kamil Jońca pisze:

    [...]
    > Od odebrania nakazu pocztą tradycyjną.

    Tak, to miałem na myśli.
    Twoja opinia jest zbieżna z moją :)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Charity, n.:

  • 4. Data: 2016-08-17 12:16:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To wystarczy nie odebrać ;-))
    PS. Zastanów się, co napisałeś!

    -----

  • 5. Data: 2016-08-17 12:25:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-17 o 12:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > To wystarczy nie odebrać ;-))
    > PS. Zastanów się, co napisałeś!

    Nie będę tu prowadził wykładu z podstaw kpc. Jak zrozumienie i wyłapanie
    niuansów jest dla ciebie za trudne, to polecam forum onetu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-08-17 13:46:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Poprowadź.
    Nazwiemy ten cykl "Liwiuszem kontaktowym".

    -----

  • 8. Data: 2016-08-17 21:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Poprowadź.
    > Nazwiemy ten cykl "Liwiuszem kontaktowym".

    Jak juz cię Liwiusz lekko naprowadził to wypadałoby zamiast rznac dalej
    głupa, poszukac w googlu.
    Zapewne szybko znajdziesz informacje o tym, ze list nie musi zostac
    odebrany aby uznac go za doreczony.

  • 7. Data: 2016-08-17 21:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

> [...]
    > trafiła jeszce do sędziego, nie został wydany nakaz zapłaty.
    > Moja zagwozdka polega na tym kiedy zaczyna biec termin na wniesienie

    Z ciekawości - czy ten elektroniczny sad nie wysyła powiadomiec np. mailem
    czy tez smsem?

  • 9. Data: 2016-08-17 21:49:09
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/17/2016 2:00 PM, Budzik wrote:
> [...]
    > głupa, poszukac w googlu.
    > Zapewne szybko znajdziesz informacje o tym, ze list nie musi zostac

    Liwiusz tez moglby t przestac rznąć nadetego buca i napisac ludzkim
    jezykiem to co wlasnie ty napisales.

  • 10. Data: 2016-08-17 22:35:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2016 o 21:49 witek <w...@g...pl> pisze:

    > Liwiusz tez moglby t przestac rznąć nadetego buca i napisac ludzkim
    > jezykiem to co wlasnie ty napisales.

    Bo to ego przerośnięte jak prostata :)

    --
    Trefniś