    From: "Paweł K" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialanie firmy kruk
    Date: Sat, 10 Sep 2005 23:33:14 +0200

    czyli radzicie zeby nie wpuszczac do domu jakis podejrzanych typow, no chyba
    ze przyszedłby komornik?
    NIe wiem czy warto z nimi dyskutowaci sie denerwowac i przede wszystkim
    denerwowac rodziców (przeciez to nie sa ich dlugi tylko moje).
    Moze najlepierj sposcic go w poniedzialek i nie wpuszczac do mieszkania,
    przeciez jesli nie jest komornikiem to nie wezwie policji, bo nie ma takiego
    prawa, oni nawet nie maja chyba prawa wysylac listow poleconych bo jak
    kiedys powiedizalem ze wszystko chce dostawac wlasnie w takiej formnie to
    facet sie zapienil i powiedziel ze bedzei wysylal zwykłym.

    Pawel