  • 11. Data: 2002-01-16 20:43:21
    Temat: Re: działania prokuratora
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Wiktor Górski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a22dgo$rmr$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Maniek" :

    > Podpisanie dotyczy mandatu kredytowego a nie zaocznego, a włożony za
    > wycieraczkę jest zaocznym - brak wpłaty należności w wyznaczonym terminie
    To powiedz kto ma takie mandaty zaoczne, bo policja nie!!!!!!!

  • 12. Data: 2002-01-16 21:50:38
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    I NA KOGO TEN WNIOSEK DO SĄDU GRODZKIEGO ???? SKĄD WIADOMO KTO KIEROWAŁ ???
    CHŁOPIE ŻYJESZ W POLSCE A NIE W NIEMCZECH TAM ZA WSZYSTKO ODPOWIADA
    WŁAŚCICIEL AUTA U NAS NIESTATY NIE. A JAK WŁAŚCICIEL POWIE ŻE NIE WIE KTO W
    TYM DNIU KIEROWAŁ ???!!!

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-01-16 22:19:50
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl>
> [...]
    artykuł
    > kpc nie przewiduje, że doręczony jest dokument wsadzony za wycieraczkę lub

    Nie KPC lecz w tym wypadku KPW (kodeks w sprawach o wykroczenia) !

    Wiktor

  • 14. Data: 2002-01-16 22:23:56
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Kaja"

    > To niech zmienią zawody jak ich ten co akurat mają- tak zawala i nuży.
    > Nie potrzeba nam takich.

    Kraj bez prokuratorów i sędziów - istny raj - każdy robi na co ma
    ochotę, fantastyczne.
    A serio podziwiam tych ludzi, którzy się jeszcze ostali na tych
    stanowiskach - przy tej ilości pracy i kiepskim wynagrodzeniu, choć mam
    informację, iż brak nowych chętnych do tej pracy. Ja się nie dziwię, po
    ośmiu latach nauki czytanie od większości przestępców o niekompetencji i
    głupocie nie należy do przyjemności.
    Wiktor

  • 15. Data: 2002-01-16 22:44:12
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek" :

    > To powiedz kto ma takie mandaty zaoczne, bo policja nie!!!!!!!

    Wg nowego KPW mandaty są gotówkowe, zaoczne i kredytowe. Policja ma prawo (i
    z niego korzysta) do wystawiania takich mandatów. Również organem
    uprawnionym do nakładania mandatów karnych jest Straż Miejska. Wystarczy
    przeczytać kodeks i nie prowadzić, delikatnie mówiąc, jałowej dyskusji.

    Wiktor

  • 16. Data: 2002-01-16 22:48:49
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek" :

> [...]
    > CHŁOPIE ŻYJESZ W POLSCE A NIE W NIEMCZECH TAM ZA WSZYSTKO ODPOWIADA
    > WŁAŚCICIEL AUTA U NAS NIESTATY NIE. A JAK WŁAŚCICIEL POWIE ŻE NIE WIE KTO

    Po pierwsze na właściciela pojazdu.
    Po drugie nie jestem adwokatem by wyjaśniać co będzie jak właściciel powie,
    ze nie wiek kto kierował - lecz są sposoby na ustalenie,
    Po trzecie żyje w Polsce a nie Niemczech i na co dzień ma do czynienia z
    przestępcami i sprawcami wykroczeń,
    Po czwarte nie krzycz - przeczytaj i kodeks w sprawach o wykroczenia i
    netykietę.

    Pozdrawiam.
    Wiktor

  • 17. Data: 2002-01-17 09:13:11
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Z tonu i pewnosci wypowiedzi sadze ze kolega Gorski policjantem jest.Ale
    jesli twierdzi ze policja "korzysta" z mandatow zaocznych to sadze ze
    niedouczonym(moze policja sadowa?).Kolega Maniek slusznie rzucil pytanie "To
    powiedz kto ma takie mandaty zaoczne, bo policja nie!!!!!!!"Mial tez racje
    ze nikt bez wysluchania wlasciciela pojazdu nie skieruje wniosku o
    ukaranie( a ten powie ze on pozycza auto znajomym wielu).Slusznie tez
    zauwazyl ze w Niemczech maja ciut inne prawo(moze lepsze?) i tam odpowiada
    wlasciciel pojazdu.

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 18. Data: 2002-01-17 09:15:19
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > informację, iż brak nowych chętnych do tej pracy. Ja się nie dziwię, po
    > ośmiu latach nauki czytanie od większości przestępców o niekompetencji i

    Kilka postow wczesniej przedstawiales sie jako fachowiec od wykroczen a
    teraz.....Istny omnibus.

  • 19. Data: 2002-01-17 10:52:58
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    No nareszcie Leszek choć w jednym się ze mną zgadzasz :-)))

    Pozdrawiam - Maniek

  • 20. Data: 2002-01-17 11:02:02
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiktor Górski"
    Odbiegliśmy od mojego pytania, ja nie pisałem o policji i jej mandatach, ale
    o "mandatach" nakładanych pośrednio przez Urzędy Miasta poprzez prywatne firmy
    występujące w imieniu UM. Tutaj musi obowiązywać PKC, jak zwykłe postępowanie
    między urzędem a obywatelem... I tutaj PKC nie przewiduje, że doręczenie jest
    skuteczne po włożeniu za klamkę lub wycieraczkę - nie mieszajmy w to policji...