  • 1. Data: 2002-01-15 19:29:04
    Temat: nieuczciwy gwarant???
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    witam.
    mam taki problem.
    7 miesiecy temu kupilem w dysk twardy.kilka dni temu dysk zaczal troche
    szwankowac wiec oddalem go na reklamacje do sklepu.po 2 dniach zadzwonil
    sprzedawca i powiedzial ze dysk jest do odebrania.zaszedlem do sklepu a
    koles mowi ze dysk przyniesiony przeze mnie bbyl sprawny i ze chce 20 zl za
    sprawdzenie sprawnego sprzetu.dysk dziala (pady dyskow sa rozne...daje sobie
    glowe uciac ze w ciagu kilku lub kilkunastu dni awaria sie powtorzy...dodam
    ze w tym temacie raczej nie jestem zielony i potrafie odroznic uszkodzony
    dysk lub nawet taki ktory padnie za jakis czas) poki co.
    i teraz pytanie: czy gwarant ma prawo zadac oplaty za sprawdzenie sprzetu
    (zalozmy ze zeczywiscie jest sprawny...ale ja przecierz nie musze sie na tym
    znac i w takim wypadku ide ze sprzetem do serwisu przy najmniejszych
    awariach)???

    prosze pomozcie.
    pozdrawiam, gomel.

  • 2. Data: 2002-01-15 20:03:20
    Temat: Re: nieuczciwy gwarant???
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    co prawda w sprawach dysków twardych jestem zielona, ale dam ci pewną radę
    na przyszłość. Często miewałam podobne przygody związane z reklamacjami
    różnych sprzętów, w tym np. drukarki. Doświadczenie nauczyło mnie jednego:
    jeśli zgłaszasz reklamację jakiegoś sprzętu, postaraj się oddając ten sprzęt
    żądać uruchomienia go przez sprzedawcę. Wtedy on zobaczy co jest nie tak, a
    ty będziesz miał podkładkę, że rzeczywiście w chwili zgłoszenia reklamacji
    sprzęt nie był sprawny. Jeśli się okaże że w domu działa, a w serwisie nie,
    wtedy możesz wytłumaczyć na czym polega usterka i że w domu masz ze sprzętem
    określony problem. Sprzedawca podejmie decyzję co w takiej sprawie zrobić.
    pozdrawiam,
    Mag

  • 3. Data: 2002-01-15 20:07:31
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    ba zebym ja byl taki madry przed sprawa...thx
    Użytkownik Thommo <t...@s...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a22232$1iuh$...@p...acn.pl...

  • 4. Data: 2002-01-15 20:27:45
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    ktos cos moze jeszcze doradzi?

  • 5. Data: 2002-01-16 09:32:32
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    A czy przed oddaniem na serwis gwarant poinformował Cię o powyższej kwocie
    20 zł za test sprzętu "sprawnego"?

    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-01-16 14:34:50
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    nie poinformowal i rowniez podobnego zapisu nie ma w karcie gwarancyjnej
    bylem w pih-u...zajma sie tym :)

    Użytkownik Grzegorz <g...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a23k06$l21$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2002-01-16 14:42:54
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "gomel" <g...@w...pl> wrote in message news:a2431f$pq4$1@news.tpi.pl...

    > nie poinformowal i rowniez podobnego zapisu nie ma w karcie gwarancyjnej
    > bylem w pih-u...zajma sie tym :)

    dla szybkiego zalatwienia sprawy nalezalo najpierw goscia zapytac,
    czy woli sie dogadac z madiacja PIHu, czy bez.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-01-16 20:46:23
    Od: "gomel" <g...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a243g4$di4$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > dla szybkiego zalatwienia sprawy nalezalo najpierw goscia zapytac,
    > czy woli sie dogadac z madiacja PIHu, czy bez.
    >
    > Boguslaw

    wlasciwie to tak...ale jak juz zaplacilem to nawet mie sie teraz nie
    spieszy...a ze koles mnie nawyzywal i pogonil ze sklepu, to ja wole sobie
    spokojnie poczekac...