  • 1. Data: 2002-01-15 17:18:53
    Temat: rekojmia czy gwarancja ?
    Od: "Andrzej Romańczuk" <b...@r...com.pl>

    Witam.
    Popsół mi się licznik w półrocznym samochodzie.
    Czy ktoś mi potrafi powiedzieć czy jak zrezygnuję z gwarancji na rzecz
    rękojmi to na resztę podzespołów gwarancja będzie obowiązywała nadal, czy
    stracę ją w tym momencie na całe auto ?
    U dilera usterkę zgłosiłem ponad dwa miesiące temu i do tej pory zegarów nie
    wymienili.
    A może ktoś mi podpowie co mam w takiej sytuacji zrobić ?
    --
    _________________________________

    Andrzej Romańczuk
    PUH Rom-An
    _________________________________
    www.rom-an.com.pl
    b...@r...com.pl

    tel. 083-3550321
    0-602 500 904
    _________________________________

  • 2. Data: 2002-01-15 17:29:17
    Temat: Re: rekojmia czy gwarancja ?
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > rękojmi to na resztę podzespołów gwarancja będzie obowiązywała nadal, czy
    > stracę ją w tym momencie na całe auto ?

    Gwarancja istnieje niezależnie od rękojmi.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-01-15 22:53:07
    Od: "Piwo" <z...@p...e.pl>

    "Andrzej Romańczuk" <b...@r...com.pl> wrote in message
> [...]
    nie
    > wymienili.
    > A może ktoś mi podpowie co mam w takiej sytuacji zrobić ?

    Dealer ma obowiazek naprawic lub wymienic na nowe w ciagu 21 dni lub w
    okresie ktory widnieje w umowie kupna chyba ze w umowie jest cos jeszcze
    innego napisane. Najlepiej udaj sie do PIH'u oni wszystko zalatwia za Ciebie

    piwko?

  • 4. Data: 2002-01-16 08:44:22
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 15 Jan 2002, Piwo wrote:

    > Dealer ma obowiazek naprawic lub wymienic na nowe w ciagu 21 dni lub w

    Dlaczego 21? Polecam art. 580 ust. 2 KC.

    > okresie ktory widnieje w umowie kupna chyba ze w umowie jest cos jeszcze
    > innego napisane. Najlepiej udaj sie do PIH'u oni wszystko zalatwia za Ciebie

    E tam, po co zaraz PIH, niech się chłopak życia uczy :)

    > piwko?

    Za piwko na pewno załatwią.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)