  • 1. Data: 2002-01-15 19:29:25
    Temat: działania prokuratora
    Od: "Bramreja" <t...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie .

    Mam taki mały kłopot. Zostałam wezwana w ch-terze świadka do prokuratury.
    Złożyłam skargę na prokuratora i zarzuciłam mu niekompetencję i poprosiłam o
    zmianę prokuratora. W ciągu pięciu dni otrzymałam wezwanie w ch-terze
    podejrzanego do tego samego prokuratora. Czy ktoś z grupowiczów wie, czy
    prokurator może działać dalej jeżeli jest na niego złożona skarga?

    Proszę o szybką odpowiedź bo sprawa czas mnie nagli.

  • 2. Data: 2002-01-15 20:58:40
    Temat: Re: działania prokuratora
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie .
    A tak na marginesie, to czy "wręczanie" mandatów za wycieraczkę jest zgodne z
    kpc? Czy też można je olać jako "nieskuteczne doręczenie"?

  • 3. Data: 2002-01-15 21:03:03
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Witam serdecznie .

    I przepraszam, ale to powyższe mieło wejść do innego postu - tak to bywa, jak
    człowiek wpisuje jednocześnie otpowiedzi do dwóch postów....
    Pierwsza rada - to nie zadzierać z prokuratorem...., a jak to już się stało, to
    nic nie jestem w stanie powiedzieć mając tylko tyle informacji, co podałeś.
    Teoretycznie może prokurator po przesłuchaniu w charakterze świadka wezwąć
    póżniej w charakterze podejrzanego - bo niby czemu nie...
    Jak podasz więcej szczegółów, to może będę mógł coś odpowiedzieć
    z...@b...pl

  • 4. Data: 2002-01-15 21:29:47
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    Mandat zeby byl prawomocny nalezy go podpisac i nie wierze ze ktos dal ci
    mandat za wycieraczke - nie mylic z wezwaniem lub kartka za nie oplacenie
    strefy parkowania

  • 5. Data: 2002-01-15 23:03:34
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek" :

    > Mandat zeby byl prawomocny nalezy go podpisac i nie wierze ze ktos dal ci
    > mandat za wycieraczke - nie mylic z wezwaniem lub kartka za nie oplacenie
    > strefy parkowania

    Podpisanie dotyczy mandatu kredytowego a nie zaocznego, a włożony za
    wycieraczkę jest zaocznym - brak wpłaty należności w wyznaczonym terminie
    powoduje złożenie wniosku o ukaranie do Sądu Grodzkiego.

    Wiktor.

  • 6. Data: 2002-01-15 23:14:35
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

> [...]
    > prokurator może działać dalej jeżeli jest na niego złożona skarga?
    >
    > Proszę o szybką odpowiedź bo sprawa czas mnie nagli.

    Oczywiście, że może prowadzić. O ewentualnym wyłączeniu prokuratora decyduje
    prokurator
    nadrzędny na postanowienie o "niewyłączeniu" zażalenie nie przysługuje.
    Gdyby złożenie skargi i zarzut "niekompetencji" i to stawiany przez
    podejrzanego powodowałby automatycznie wyłączenie prokuratora od sprawy to
    prowadziliby je prokuratorzy z Hawany, gdyż prokuratorzy i sędziowie takimi
    "skargami są zawaleni i znużeni.

    Wiktor

  • 7. Data: 2002-01-16 01:38:37
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    "Wiktor Górski" napisał(a):

    > prowadziliby je prokuratorzy z Hawany, gdyż prokuratorzy i sędziowie takimi
    > "skargami są zawaleni i znużeni.

    To niech zmienią zawody jak ich ten co akurat mają- tak zawala i nuży.
    Nie potrzeba nam takich.

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2002-01-16 07:48:10
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <3...@f...pl>, f...@f...pl says...

    > To niech zmienią zawody jak ich ten co akurat mają- tak zawala i nuży.
    > Nie potrzeba nam takich.

    W ogole to niech wszyscy w tym kraju ktorych praca nuży i zawala zmienia
    zawod albo wyjada na madagaskar.

    Pewnie z 80% narodu nam wyemigruje.

    Leszek

  • 9. Data: 2002-01-16 08:09:46
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    A rzad sie sam wyzywi;)))))))))))))

    Tez Leszek

  • 10. Data: 2002-01-16 09:51:20
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > wycieraczkę jest zaocznym - brak wpłaty należności w wyznaczonym terminie
    > powoduje złożenie wniosku o ukaranie do Sądu Grodzkiego.

    No dobra, ja tylko się zastanawiam, stroną domagającą się zapłaty za parkowanie
    w płatnej strefie jest przecież miasto (nawet jeżeli mystępuje firma prywatne,
    to robi to w imieniu miata) a więdz urząd. Wszelkie "papierkowe" kontakty
    między urzędami a obywatelem reguluje (w przypadku tego urzędu) kpc. Ja w tym
    momencie rozpatruję cos takiego, jak "skuteczność doręczenia". Zaden artykuł
    kpc nie przewiduje, że doręczony jest dokument wsadzony za wycieraczkę lub za
    klamkę.