  • 1. Data: 2004-08-18 07:37:55
    Temat: druki sądowe
    Od: "Rafik" <a...@p...onet.pl>

    witam...

    na wszystkich drukach pozwów w pouczeniu jest mowa ,że jest to druk dotytczący
    jednego roszczenia.w związku z tym mam pytanko.czy jedno roszczenie = jedna fv
    czy jako jedno roszczenie mozna tez rozumieć np. ostatnie wezwanie do zapłaty
    zawierające kilka fv?

    dzieki za odpowiedź
    Rafał

  • 2. Data: 2004-08-18 19:34:20
    Temat: Re: druki sądowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafik" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jedna fv
    > czy jako jedno roszczenie mozna tez rozumieć np. ostatnie wezwanie do

    Może być wiele faktur, był dotyczyły tego samego pozwanego. Chodzi o to, by
    w jednym pozwie nie pozywać gościa o zapłatę faktur oraz wydanie samochodu.