  • 1. Data: 2004-08-18 07:10:12
    Temat: postepowanie sadowe
    Od: "omni" <o...@o...pl>

    Hejka
    Jaka jest procedura odwolawcza po otrzymanie wyroku z Sadu Apelacyjnego?
    Czy moge jeszcze gdzies sie odwolac, czy pozostaje tylko Traybunal w
    Strasburgu??
    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2004-08-18 07:39:54
    Temat: Re: postepowanie sadowe
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "omni" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaka jest procedura odwolawcza po otrzymanie wyroku z Sadu Apelacyjnego?
    > Czy moge jeszcze gdzies sie odwolac, czy pozostaje tylko Traybunal w

    Masz jeszcze możliwość wniesienia kasacji do SN ale nie samodzielnie, tu
    obowiązuje przymus adwokacko-radcowski i kilka wymogów które znajdziesz w
    kpc a ten w sieci, choćby na stronach lexa w aktach prawnych dla studentów
    pzdr

  • 3. Data: 2004-08-18 08:01:56
    Od: "omni" <o...@o...pl>

> [...]
    > kpc a ten w sieci, choćby na stronach lexa w aktach prawnych dla studentów

    Dziekuje za pomoc

  • 4. Data: 2004-08-18 13:56:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    omni wrote:
    > Jaka jest procedura odwolawcza po otrzymanie wyroku z Sadu Apelacyjnego?

    w jakiej sprawie?

    KG

  • 5. Data: 2004-08-18 18:53:27
    Od: Dredd<...@...pl>

    > kilka wymogów które znajdziesz w

    A skąd pewność że to jest sprawa cywilna?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-08-19 06:11:42
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > kpc a ten w sieci, choćby na stronach lexa w aktach prawnych dla studentów

    Czy nie wydaje Wam się, że jest to już niezgodne z Konstytucją? Aby
    reprezentować się w swojej sprawie, trzeba zatrudnić radce lub adwokata,
    tzn. nie można reprezentować swojej sprawy samodzielnie. A jak kogoś nie
    stać to co? Ma o jeden organ odwoławczy mniej niż osoba bogata?

  • 7. Data: 2004-08-19 07:12:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > tzn. nie można reprezentować swojej sprawy samodzielnie. A jak kogoś nie
    > stać to co? Ma o jeden organ odwoławczy mniej niż osoba bogata?

    jeszcze jest pełnomocnik z urzędu

    KG

  • 8. Data: 2004-08-19 12:07:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    > jeszcze jest pełnomocnik z urzędu

    No chyba, że sąd stwierdzi, że sprawa jest prosta i go nie przyzna...

  • 9. Data: 2004-08-19 13:26:05
    Od: "omni" <o...@o...pl>

    > No chyba, że sąd stwierdzi, że sprawa jest prosta i go nie przyzna...

    Zycie dopisalo inny scenariusz.Sad Apelacyjny zazadal kaucji w wysokosci
    37.000 zl jako uzupelnienie wniosku apelacyjnego ( od wyroku Sadu
    Okregowego). Dziwne, bo Sad Okregowy zwolnil pozwanego od kosztow w calosci,
    a w wyroku nie bylo mowy o jego zniesieniu,tj. nie zadal wczesniej zaplaty
    za koszty sądowe.

    Sam nie wiem co robic, bo powód zabudował nieruchomość pozwanego ( wartosc
    nieruchomosci znacznie przekracza wartosc ziemii).Sad najpierw zwalnia z
    kosztow, teraz znowu żąda zapłaty.
    Czy zgloszenie do prokuratury o zaplate daloby jakis rezultat? Nie wiem

  • 10. Data: 2004-08-19 13:31:03
    Od: "omni" <o...@o...pl>

    :

    > w jakiej sprawie?

    w sprawie o zaplate za uzytkowanie nie swojej nieruchomosci. Sprawa wyglada
    tak, ze instytucja zabudowala nie swoja nieruchomosc (grunt). Wpis w KW
    jest, ze wlascicielem jest pozwany. powod chce zaplacic, ale zdecydowanie
    mniej niz zada tego pozwany. Sprawa trafila do Sadu Okregowego. Pozwany
    zostal zwolniony z kosztow. Zapadl wyrok- niekorzystny dla pozwanego.
    odwolanie do Sadu Apelacyjnego. SA zazadal wpisowego 37.000 zl w ciagu 7
    dni.. I co teraz? hehe bo ja nie mam tyle kasy:-)
    Po prostu porazka....