  • 31. Data: 2004-06-13 18:33:11
    Temat: Re: droga niepubliczna a alkohol
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cahvnp$kms$1@news.onet.pl...

    > Można z polskiego kodeksu karnego o ile moje podwórko jest za granicą.

    No, niekoniecznie. W pewnych wypadkach kodeks ów stosuje się również poza
    granicami kraju. Choć faktem jest, że w prawie kraju, gdzie dopuszczono
    się podobnego czynu musiało by jeżdżenie po podwórku po spożyciu również
    zakazane.

  • 32. Data: 2004-06-13 20:11:17
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał:

    >Można z polskiego kodeksu karnego o ile moje podwórko jest za granicą.
    Papuga zawsze druga ;-)
    Zapomniałeś podziękować Robertowi

    Artur Golański

  • 33. Data: 2004-06-14 03:25:46
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > podwórko ;)
    >
    > Kodeks karny obowiązuje wszędzie. nie wiem gdzie masz podwórko, ale co do
    > zasady polski kodeks karny stosuje się również za granicą w stosunku do
    > obywatela polskiego. :-)) Ale pewnie nie o to chodziło w kontekście
    > dyskusji.

    A mi chodziło tylko o to by nie generalizować, ze kodeks karny obowiązuje
    wszędzie. I tylko tyle.

    --
    JOHNSON :)