  • 1. Data: 2004-06-11 11:54:27
    Temat: Obszaru ograniczonego użytkowania - odszkodowania od lotniska
    Od: "Enceladus" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam instytucji/osoby/strony WWW gdzie mogę znaleźć informację jak
    dochodzić swoich roszczeń w związku z utworzeniem przez wojewodę na terenie
    gdzie mieszkam strefy ograniczonego użytkowania. Znalazłem się w strefie B w
    której:
    "w obrębie strefy B gminy nie mogą już tworzyć nowych terenów zabudowy
    mieszkaniowej. Wyjątkiem może być jedynie nowa zabudowa mieszkaniowa, która
    będzie stanowić uzupełnienie istniejących ciągów zabudowy i tylko na
    podstawie opracowywanych planów zagospodarowania przestrzennego."
    Zgodnie z ustawą o ochronie środowiska mam jeszcze niecałe 2 lata na
    składanie wniosków - no i tu powstaje pytanie - jakie wnioski składać, czy ja
    muszę robić ekspertyzę, czy zrobi to lotnisko (słyszałem 2 wersje).
    Może ktoś ma doświadczenie w takich "walkach" .....
    Liczę na pomoc .. :)