  • 31. Data: 2004-10-18 12:43:29
    Temat: Re: dostep do skrzynki pocztowej
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 01:10:02 +0200, SQLwysyn <s...@v...pl> napisał:

    > Facet, przestan bredzic.

    Z całym szaunkiem, ale to ty bredzisz.

    > Prawo wyraznie okresla tajemnice korespondencji w przepisach w sposób
    > nazwany, natomiast nic nie mówi o ochronie wieszaków.

    Widzę, że nic nie rozumiesz. Mój przykład miał na celu wykazanie, ze
    jeżeli uznamy użycie skrzynki przez administratora za naruszenie prawa
    własności poczty, to jedynym pokrzywdzonym tym wykroczeniem będzie poczta.
    Tak samo jak jedynym pokrzywdzonym nieuprawnionym uzyciem stojaka na
    parasole będzie właściciel stojaka. Teraz jasne?

    Natomiast co do twojego kategorycznego określenia :"prawo wyraźnie określa
    tajemnice korespondencji w przepisach w sposób nazwany" to czy możesz
    rozwinąc tę myśl? Jak dotąd nieznane było mi pojęcie "określania w
    przepisach w sposób nazwany". Słyszałem o umowach nazwanych i
    nienazwanych, ale o określeniu w sposób nazwany to nie.

    A skoro jesteśmy przy przepisach. To grupa pl.coc.prawo, więc czy możesz
    wskazać gdzie znajduje się przepis, na podstawie którego wnioskujesz, że
    administartor otwierając skrzynkę narusza tajemnicę korespondencji?

    > Demagog jestes, ino analogie cos ci nie wychodza.

    Nie demagog. Prawnik.

    --
    Falkenstein

  • 32. Data: 2004-10-18 12:51:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
> [...]
    > zezwolenia rzeczy nalezącej do Kowalskiego - ewidentnie. Ale czy to
    > oznacza, ze pokrzywdzonymi jego działaniem są takż ci pracownicy, co

    jeśli mieli oni wyłączność na korzystanie z tego stojaka to tak

    > Jakie dobro prawne mogłoby zostać naruszone lub zagrożone przez
    > otwarcie skrzynek przez Administratora?

    Prawo adresata do (wyłącznego) korzystania z tej skrzynki, jedynie w
    celu otrzymywania korespondencji doręczanej przez uprawnione podmioty.

    KG

  • 33. Data: 2004-10-18 14:35:20
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 14:51:56 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > jeśli mieli oni wyłączność na korzystanie z tego stojaka to tak

    A jeżeli ich uprawnienia w niczym nie zostały naruszone - tzn nie zajął
    niczyjego miejsca?

    Naciagąne to...

    --
    Falkenstein

  • 34. Data: 2004-10-18 15:17:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsf2garyqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

> [...]
    > Tak samo jak jedynym pokrzywdzonym nieuprawnionym uzyciem stojaka na
    > parasole będzie właściciel stojaka. Teraz jasne?

    Nie widzialem nigdy stojaka na parasole, do którego by wlozyc parasol trzeba
    sie wlamac dorobionym kluczem.
    Innej drogi do otwarcia skrzynek pocztowych jak wlamanie NIE MA.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 35. Data: 2004-10-18 16:29:16
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 17:17:19 +0200, SQLwysyn <s...@v...pl> napisał:

    > Nie widzialem nigdy stojaka na parasole, do którego by wlozyc parasol
    > trzeba sie wlamac dorobionym kluczem.
    > Innej drogi do otwarcia skrzynek pocztowych jak wlamanie NIE MA.

    Mówimy o uzyciu rzeczy bez zezwolenia, co stanowi wykroczenie którym
    pokrzywdzony jest właściciel rzeczy - w tym przypadku poczta. A to, czy
    aby uzyć tej rzeczy należy pokonać jakieś zabezpieczenie czy nie nie ma
    ŻADNEGO znaczenia. Więc nie kombinuj, bo to do niczego nie prowadzi.

    --
    Falkenstein

  • 36. Data: 2004-10-18 17:04:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsf2qq2yvmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

> [...]
    > pokrzywdzony jest właściciel rzeczy - w tym przypadku poczta. A to, czy
    > aby uzyć tej rzeczy należy pokonać jakieś zabezpieczenie czy nie nie ma

    Szczęka mi opadla.
    I ktos taki smie zabierac glos na grupie prawnej.
    Czy tu jest choc jedna osoba która ma zwiazek z prawem a nie 'zdaje jej
    sie'?

    Dziekuje ci 'ekspercie', mozesz sie juz nie wypowiadac. Mam o tobie
    wyrobiony poglad.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 37. Data: 2004-10-18 17:08:20
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Czy tu jest choc jedna osoba która ma zwiazek z prawem a nie 'zdaje jej
    > sie'?

    lol
    mnie sie zdaje ze mam zwiazek z prawem :)

    pozdr.

  • 38. Data: 2004-10-18 17:16:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > Szczęka mi opadla.
    > I ktos taki smie zabierac glos na grupie prawnej.
    > Czy tu jest choc jedna osoba która ma zwiazek z prawem a nie 'zdaje jej
    > sie'?

    Przecież Ty tu piszesz.

    KG

  • 39. Data: 2004-10-18 17:24:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    > Przecież Ty tu piszesz.

    Nie kolego. Ja tu nie stroje sie w piórka eksperta - jak inni.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 40. Data: 2004-10-18 17:29:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > Nie kolego. Ja tu nie stroje sie w piórka eksperta - jak inni.

    A napiszesz jakim to przestępstwem jest otworzenie skrzynki?

    KG