  • 1. Data: 2004-10-14 15:25:53
    Temat: ławnicy
    Od: "pegi" <p...@p...onet.pl>

    Dzień dobry, mam pytanie, ile musi przepracowac ławnik by otrzymac
    wynagrodzenie? A moze za kazdy dzien pracy, nie zaleznie od liczby godzin
    otrzymuje ekwiwalent? Dziekuje za odpoweidz

  • 2. Data: 2004-10-14 17:29:39
    Temat: Re: ławnicy
    Od: "Żarek" <z...@i...pl>

    Ławnik otrzymuję rekompensatę za dziń pracy w Sądzie - 3% kwoty bazowej
    1.717,73 Pracodawca zaś nie wypłaca wynagrodzenia za ten dzień Dz. U.
    228/03 poz 2256

  • 3. Data: 2004-10-14 19:50:08
    Od: p...@p...onet.pl

    Dzien pracy - tzn ile godzin? Co jesli łaczny czas rozpraw nie przekracza np. 3
    h? Czy to ma znaczenie?

  • 4. Data: 2004-10-16 17:49:19
    Od: p...@p...onet.pl

    Moze ktos z Was jest lawnikiem i napisal jak liczony jest mu ekwiwalent?

  • 5. Data: 2004-10-16 17:53:30
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Dzien pracy - tzn ile godzin? Co jesli łaczny czas rozpraw nie przekracza
    np. 3 h? Czy to ma znaczenie?

    Ja jestem ławnikiem i nie ma znaczenia.

    RG