  • 21. Data: 2004-10-16 08:52:53
    Temat: Re: dostep do skrzynki pocztowej
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 20:05:17 +0200, Lesio5 <l...@w...pI> napisał:

    > wiadomości news:ckmvb3$4tt$1@inews.gazeta.pl...

    > Ma i to duzo.
    > Administrator NIE MA PRAWA posiadac kluczy do mojej (i innych) skrzynek
    > pocztowych. Sa zainstalowane przed 23 08 03. Sa wlasnoscia poczty.

    A niby z czego wynika, że nie ma do tego prawa? A może poczta mu zezwoliła?

    --
    Falkenstein

  • 22. Data: 2004-10-17 08:55:08
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsfygafq8mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > A niby z czego wynika, że nie ma do tego prawa? A może poczta mu
    > zezwoliła?

    Nie ma do tego prawa. Na jakiej podstawie?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 23. Data: 2004-10-17 08:56:03
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsfyf80wpmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Jakie prawo złamał?

    Naruszyl cudza wlasnosc. I wg mnie tajemnice korespondencji.

  • 24. Data: 2004-10-17 11:58:36
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2004 10:55:08 +0200, Lesio5 <l...@w...pI> napisał:

    > Nie ma do tego prawa. Na jakiej podstawie?

    Ponownie pytam: jakie prawo zabrania mu dostępu do owej skrzynki.

    --
    Falkenstein

  • 25. Data: 2004-10-17 12:09:37
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2004 10:56:03 +0200, Lesio5 <l...@w...pI> napisał:

    > Naruszyl cudza wlasnosc. I wg mnie tajemnice korespondencji.

    Niech będzie, że naruszył własnośc poczty używając skrzynki bez
    zezwolenia. Jest to wykroczenie z art. 127 kw. Ale ścigane jest na żądanie
    pokrzywdzonego, czyli Poczty. Więc Tobie nic do tego.

    A możesz objaśnić w jaki sposób naruszył tajemnicę korespondencji? Czy
    otworzył zamknięte pismo do niego nie adresowane? Bo samo uzyskanie wiedzy
    na temat tego jakie przesyłki przychodzą do kogo (bo tylko to mozna mu
    przypisać) nie stanowi naruszenia tajemnicy korespondencji.

    Naprawdę powinieneś wyluzować, bo sterujesz ostro w stronę pieniactwa.
    Żadne Twoje prawa nie zostały naruszone. Koniec, Kropka. No chyba że
    potrafisz udowodnić że administrator wzorem Gospodarza Domu Stanisława
    Anioła z Alternatywy 4 cenzuruje pocztę przychodzącą do lokatorów :-)

    --
    Falkenstein

  • 26. Data: 2004-10-17 12:40:29
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Niech będzie, że naruszył własnośc poczty używając skrzynki bez
    > zezwolenia. Jest to wykroczenie z art. 127 kw. Ale ścigane jest na
    > żądanie pokrzywdzonego, czyli Poczty. Więc Tobie nic do tego.

    Dlaczego uważasz, że pokrzywdzonym jest tylko Poczta? Korzystający ze
    skrzynki też.

    KG

  • 27. Data: 2004-10-17 13:35:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsf0jjyvxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Ponownie pytam: jakie prawo zabrania mu dostępu do owej skrzynki.

    Ponieważ skrzynka nie jest jego własnością, to nigdzie sugerowanego przez
    Ciebie przepisu nie znajdziesz. Musiał byś znaleźć przepis pozwalający mu na
    korzystanie z cudzej własności.

  • 28. Data: 2004-10-17 13:38:18
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2004 14:40:29 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Dlaczego uważasz, że pokrzywdzonym jest tylko Poczta? Korzystający ze
    > skrzynki też.

    A teraz załóżmy taki przypadek. Jest sobie stojak na parasole.
    Właścicielem stojaka jest Kowalski. Kowalski pozwolił swoim 10 pracownikom
    by wkładali tam parasole. Pewnego dnia przychodzi Malinowski i bez pytania
    wkłada swój parasol do stojaka. Uzył bez zezwolenia rzeczy nalezącej do
    Kowalskiego - ewidentnie. Ale czy to oznacza, ze pokrzywdzonymi jego
    działaniem są takż ci pracownicy, co mają prawo wkładać tam parasole?

    Jakie dobro prawne mogłoby zostać naruszone lub zagrożone przez otwarcie
    skrzynek przez Administratora? Tajemnica korespondencji? Prawo do
    prywatności? Naciągane to.

    --
    Falkenstein

  • 29. Data: 2004-10-17 23:10:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsf0n54timg13b0@kura4m98.it-net.pl...

> [...]
    > Kowalskiego - ewidentnie. Ale czy to oznacza, ze pokrzywdzonymi jego
    > działaniem są takż ci pracownicy, co mają prawo wkładać tam parasole?

    Facet, przestan bredzic.
    Prawo wyraznie okresla tajemnice korespondencji w przepisach w sposób
    nazwany, natomiast nic nie mówi o ochronie wieszaków.
    Demagog jestes, ino analogie cos ci nie wychodza.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 30. Data: 2004-10-18 11:01:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Oct 2004, SQLwysyn wrote:

> [...]
    [...]
    > + Facet, przestan bredzic.
    > + Prawo wyraznie okresla tajemnice korespondencji w przepisach

    Ale nie wyjaśniłeś gdzie ty widzisz naruszenie tegoż prawa.

    > + Demagog jestes, ino analogie cos ci nie wychodza.

    Hm... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd