  • 1. Data: 2004-10-14 15:27:39
    Temat: dostep do skrzynki pocztowej
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Czy administrator wspólnoty ma prawo dostepu do skrzynki pocztowej lokatorów
    (bez otworu wrzutowego, otwierane wylacznie kluczem listonosza), aby
    zostawiac w srodku swoje pisma?

    Wg mnie jesli posiada do nich klucz, lamie tajemnice korespondencji.

    Prosze o ocene prawdziwych prawników w oparciu o paragrafy konkretnych
    ustaw.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2004-10-14 15:38:09
    Temat: Re: dostep do skrzynki pocztowej
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

> [...]
    >
    > Wg mnie jesli posiada do nich klucz, lamie tajemnice korespondencji.
    >
    > Prosze o ocene prawdziwych prawników w oparciu o paragrafy konkretnych

    Nie pomogę Ci paragrafami, ale skrzynki pocztowe są własnością Poczty. Więc
    wyjaśnij to z Pocztą.

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2004-10-14 15:43:37
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomogę Ci paragrafami, ale skrzynki pocztowe są własnością Poczty.
    > Więc wyjaśnij to z Pocztą.

    Wlasnie. Czy poczta ma prawo komukolwiek udzielic dostepu do skrzynek
    pocztowych?

  • 4. Data: 2004-10-14 16:10:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 17:27:39 +0200, Lesio5 <l...@w...pI> napisał:

> [...]
    >
    > Wg mnie jesli posiada do nich klucz, lamie tajemnice korespondencji.
    >
    > Prosze o ocene prawdziwych prawników w oparciu o paragrafy konkretnych

    Według mnie nie łamie tajemnicy korespondencji. Przecież nie otwiera
    listów.
    Wyluzuj, bo sterujesz ostro w stronę pieniactwa pospolitego.

    A jakbyś się pytał to jestem prawdziwym prawnikiem.

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-10-14 16:29:53
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsfva74l9mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Według mnie nie łamie tajemnicy korespondencji. Przecież nie otwiera
    > listów.
    > Wyluzuj, bo sterujesz ostro w stronę pieniactwa pospolitego.

    Steruje w strone lamania prawa przez zarzadce wspólnoty i prawomocnosc jego
    poczynan. Luzowanie nie ma z tym nic wspólnego.

  • 6. Data: 2004-10-14 16:34:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Wlasnie. Czy poczta ma prawo komukolwiek udzielic dostepu do skrzynek
    > pocztowych?

    W sumie to ich skrzynki, więc ich sprawa. Tajemnicę korespondencji
    administrator złamie, gdy udowodnimy mu, że ukradł i przeczytał jakiś tam
    list. Natomiast podejrzewam, że ów dostęp jest realizowany nieformalnie. Tak
    więc faktycznie najpierw należało by się zwrócić o wyjaśnienie do Urzędu
    Pocztowego administrującego skrzynkami.

  • 7. Data: 2004-10-14 16:34:45
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 18:29:53 +0200, Lesio5 <l...@w...pI> napisał:

> [...]
    [ciach]

    > Steruje w strone lamania prawa przez zarzadce wspólnoty i prawomocnosc
    > jego poczynan. Luzowanie nie ma z tym nic wspólnego.

    Jakie niby prawo łamie? Bo nie narusza tajemnicy korespondencji.
    A prawomocne nie są poczynania tylko orzeczenia.

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2004-10-14 17:17:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Steruje w strone lamania prawa przez zarzadce wspólnoty ...

    Nie wiesz jakie prawo łamie ale wiesz, że łamie.
    To jest właśnie pieniactwo pospolite ( w świetle par.22 ).

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-10-14 17:49:30
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    > Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

    > W sumie to ich skrzynki, więc ich sprawa.

    Obawiam sie, ze nie ich tylko Poczty Polskiej.

  • 10. Data: 2004-10-14 18:25:12
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > Według mnie nie łamie tajemnicy korespondencji. Przecież nie otwiera
    > listów.
    Taa, ogladałeś "Alternatywy" ? :-)

    --
    Piotr