  • 1. Data: 2005-05-06 09:08:30
    Temat: dodatki mieszkaniowe
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    jestem bezrobotnym bez prawa do zasiłku. Dziś wystąpiłem do UM o kolejny
    dodatek mieszkaniowy. Dodatku dostaję 70% kwoty wydatków mieszkaniowych,
    pozostałą część płacą moi rodzie, z kótrymi nie mieszkam (mam własne
    mieszkanie). Urzędniczka uznała, że wydatki moich rodziców na opłacenie
    pozostałej części czynszu są moim dochodem. Czy miała rację?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-05-06 14:17:34
    Temat: Re: dodatki mieszkaniowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:
> [...]
    > mieszkanie). Urzędniczka uznała, że wydatki moich rodziców na opłacenie
    > pozostałej części czynszu są moim dochodem. Czy miała rację?

    Dochód z tytułu darowizny.