  • 11. Data: 2006-07-14 12:42:53
    Temat: Re: [dlugie]Jak odzyskac kase? Auto skradziono od mechanika
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Zresztą, tak czy inaczej jeżdżenie
    > sobie samochodem klienta też jest moim zdaniem przestępstwem przywłaszczenia
    > tego pojazdu.

    takie zachowanie jest wykroczeniem z art.127 kw

    KG

  • 12. Data: 2006-07-14 12:51:31
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Przed przyjęciem od Ciebie samochodu czy po zawiesił. Bo jak zawiesił
    > przed
    > i przyjął samochód, to dopuścił się oszustwa moim zdaniem. Tutaj wchodziła
    Przed. Zawiesił działalność ok 3 miechy wcześniej.

    > by odpowiedzialność karna już w grę. Zresztą, tak czy inaczej jeżdżenie
    > sobie samochodem klienta też jest moim zdaniem przestępstwem
    > przywłaszczenia
    > tego pojazdu. Nie pisałem o tym, bo to większego znaczenia dla sprawy nie
    > ma. Wartość pojazdu pozostaje wartością. Poza tym prokurator powinien to z
    > urzędu zauważyć w trakcie prowadzonego postępowania o kradzież tego
    > samochodu. W końcu nie wyrażałeś zgody na jeżdżenie Twoim samochodem.
    > Można
    > to wnosić choćby na podstawie tego, że nie zostawiłeś mu dowodu
> [...]
    Tym mogę go więc postraszyć. Mogę go też podać do ZUS i US o prowadzenie
    działalności bez odprowadzania należnych składek i podatków (brał też przy
    mnie kasę od mojego kolegi za naprawę). To jednak nie przywróci mi kasy a na
    tym zależy mi najbardziej.

    Nie mniej jednak dziękuję za podpowiedzi.

    Pozdrawiam serdecznie
    Tomek

  • 13. Data: 2006-07-14 12:59:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kam [####k...@w...pl#.###] napisał:
    > takie zachowanie jest wykroczeniem z art.127 kw

    Masz rację. Nie pomyślałem o tym. Tak, czy inaczej jest to zabronione w
    każdym razie.

  • 14. Data: 2006-07-14 13:02:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomek [###n...@w...pl.###] napisał:

    Tylko nie przesadź z tym straszeniem, by sie to przeciwko Tobie nie
    obróciło. Krótka propozycja, że jak nie podpisze Ci na piśmie zobowiązania
    wypłaty wartości rynkowej samochodu, to idziesz ze swoimi rewelacjami do
    prokuratury. Potem będziesz się martwił, jak tę kasę odzyskać.

  • 15. Data: 2006-07-14 15:26:30
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > odpowiedzi na złośliwy komentarz Kolegi Adama, tylko w tym co napisałem.
    > I Ciebie różnież proszę żebyś nie odpisywała pod moimi postami jeśli nie
    > masz nic sensownego do powiedzenia na temat w którym zadałem pytanie.
    > Spamowanie też jest niemile widziane...

    To nie jest zlosliwe?:-)

    HaNkA

  • 16. Data: 2006-07-17 07:57:32
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Tomek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest zlosliwe?:-)
    Wg mnie nie było to złośliwe. Nie było może w najmilszym tonie, bo jest dość
    ostre i stanowcze jednak nie mogę dopatrzeć się tu złośliwości.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 17. Data: 2006-07-19 10:01:50
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message
    > Jareczku! Spójrz na allegro jeszcze raz: roczniki 1992 kosztują od 4000 do
    Ups... Dziś coś mnie tknęło i spojrzałem na newsy... Ale wtopa - sorry,
    pomieszało mi się imię. Ostatnio gadałem z Wozikiem i stąd zmyła.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 18. Data: 2006-07-19 14:10:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@w...pl> napisal(a):
    > "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message
    > Ups... Dziś coś mnie tknęło i spojrzałem na newsy... Ale wtopa - sorry,
    > pomieszało mi się imię. Ostatnio gadałem z Wozikiem i stąd zmyła.

    :)
    --
    Samotnik