  • 1. Data: 2006-07-13 20:00:01
    Temat: MATURA - jak doprowadzić do powtórnego sprawdzenia pracy.
    Od: "infomedyk" <i...@p...pl>

    Witam jak w temacie (znalazłem tylko wniosek o wgląd w pracę maturalną),
    natomiast nigdzie nie mogę znaleść wniosku o
    PONOWNE SPRAWDZENIE PRACY MATURALNEJ.

    Nie jestem w temacie matur bo dzieci są już po maturach (starych).
    Piszę na prośbę zrospaczonego sąsiada, którego syn - maturzysta "wyjechała
    za chlebem".
    NIe wie co ma robić?

    Pzdrw

    Mirek

  • 2. Data: 2006-07-13 20:59:21
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Thu, 13 Jul 2006 22:00:01 +0200, infomedyk napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie jestem w temacie matur bo dzieci są już po maturach (starych).
    > Piszę na prośbę zrospaczonego sąsiada, którego syn - maturzysta "wyjechała

    Każdy zdjący może się zapoznać z całościa materiałów.Wiem ,że chyba w
    ubiegłym roku było kilka przypadków ,że "specjaliści" od sprawdzeń prac
    maturalnych walnęli parę "kardynalnych byków" przy ocenie prac.
    Gdybym był przekonany w 100%, moja praca jest dobra to pstarałbym się
    zrobic wszystko by uzyskać kopię całości materaiałów,łącznie z ocenami,a
    następnie postarać się by ktoś to spradził.
    akala

  • 3. Data: 2006-07-13 23:12:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    infomedyk [###i...@p...pl.###] napisał:
> [...]
    > Nie jestem w temacie matur bo dzieci są już po maturach (starych).
    > Piszę na prośbę zrospaczonego sąsiada, którego syn - maturzysta "wyjechała

    Skontaktować się ze szkołą. Powinni wiedzieć co zrobić.