  • 1. Data: 2003-11-21 20:08:12
    Temat: dlaczego dowod osobisty nie wystarczy?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Zostalam reaktywowana, po 3 latach przerwy na 3 rok studiow. W miedzyczasie
    wyszlam za maz, zmienilam nazwisko i adres meldunkowy. Wszystkie dane mam
    wpisane w dowod osobisty, lacznie z panienskim nazwiskiem.

    Czemu uczelnia wymaga ode mnie dostarczenia aktu malzenstwa? Podobno dowod
    osobisty jest dowodem stwierdzajacym moja tozsamosc.

    Nie ukrywam, ze dostarczenie tego aktu wiaze sie dla mnie z duzymi
    problemami. Slub bralam w innym miescie, troche oddalonym od mojego obecnego
    miejsca zamieszkania. Nie wspominajac o kosztach jakie wiaza sie z
    uzyskaniem aktu.

    Kania

  • 3. Data: 2003-11-21 21:13:23
    Temat: Re: dlaczego dowod osobisty nie wystarczy?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    Po pierwsze zapytaj ich o podstawę prawną - skoro nie wystarcza im
    oficjalnie wydawany przez Państwo dokument potwierdzający Twoją tożsamość...
    A tak w ogóle, to nie dostałaś nawet odpisu? Dziwne, czyżbyś miała szczęście
    do złośliwych i niekompetentnych urzędników.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 4. Data: 2003-11-22 15:53:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Co więcej aktu małżeństwa, to ona im nigdy nie dostarczy, bo wydawane są
    tylko odpisy.

  • 5. Data: 2003-11-22 18:01:25
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obecnego
    > miejsca zamieszkania. Nie wspominajac o kosztach jakie wiaza sie z

    Napisz podanie do urzedu stanu cywilnego miasta w ktorym bralas slub o
    wydanie 2 odpisow skroconego aktu malzenstwa. Jako powod podaj wymiane
    dowodu osobistego: swojego i meza. Wtedy jestes zwolniona z oplat. I jeszcze
    przysla ci do domu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-11-22 18:53:24
    Temat: Odp: dlaczego dowod osobisty nie wystarczy?
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

> [...]
    wymiane
    > dowodu osobistego: swojego i meza. Wtedy jestes zwolniona z oplat. I

    Ja udałem się do Urzędu Miasta gdzie obecnie mieszkam i ten urząd
    w moim
    imieniu wystąpił do Urzędu M. innego miasta o wydanie mi odpisu aktu
    małżeństwa mojego syna i przysłano mi to na adres obecnego miejsca
    zamieszkania
    za drobną opłatą . NO PROBLEM . Tymbardziej jeśli chodzi o Twoje
    dokumenty .

  • 7. Data: 2003-11-22 22:32:14
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamieszkania
    > za drobną opłatą . NO PROBLEM . Tymbardziej jeśli chodzi o Twoje

    Nie moje tylko autora postu.... :-)

    Chyba ze pomyliles sie odpowiadajac mi a nie autorowi.. :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-11-24 07:02:29
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czemu uczelnia wymaga ode mnie dostarczenia aktu malzenstwa? Podobno dowod
    > osobisty jest dowodem stwierdzajacym moja tozsamosc.

    Ciekawe ... bo ja po slubie dostalem dwa odpisy - ponoc kazdy to
    dostaje.

  • 9. Data: 2003-11-24 21:10:01
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message

    > Ciekawe ... bo ja po slubie dostalem dwa odpisy - ponoc kazdy to
    > dostaje.
    Też mi się tak wydawało. Ale nie przejmuj się, niedouczona pani przecież i
    tak pewnie zarząda oryginału.
    Pozdrawiam,
    MArta