  • 1. Data: 2003-11-21 20:08:12
    Temat: dlaczego dowod osobisty nie wystarczy?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Zostalam reaktywowana, po 3 latach przerwy na 3 rok studiow. W miedzyczasie
    wyszlam za maz, zmienilam nazwisko i adres meldunkowy. Wszystkie dane mam
    wpisane w dowod osobisty, lacznie z panienskim nazwiskiem.

    Czemu uczelnia wymaga ode mnie dostarczenia aktu malzenstwa? Podobno dowod
    osobisty jest dowodem stwierdzajacym moja tozsamosc.

    Nie ukrywam, ze dostarczenie tego aktu wiaze sie dla mnie z duzymi
    problemami. Slub bralam w innym miescie, troche oddalonym od mojego obecnego
    miejsca zamieszkania. Nie wspominajac o kosztach jakie wiaza sie z
    uzyskaniem aktu.

    Kania