  • 1. Data: 2003-07-16 18:20:40
    Temat: czy notowanym sie jest dozywotnio ?
    Od: b...@p...onet.pl

    mam problem - konduktor pkp zabral mi legitymacje studencka na ktorej
    poprawilem nielegalnie date
    legitymacja byla dosc podniszczona
    a ja bezmyslnie myslalem ze skoro jestem studentem to nie bedzie z tym
    problemow i wyszlo ze poprawilem date na semestr na ktory nie mialem pieczatki
    z sekretariatu

    teraz za glupote place wezwaniem do sadu i pewnie sprawe przegram bo moja wina
    jest ewidentna

    prosze o informacje czy to bedzie znaczylo ze juz do konca zycia jestem
    notowany?
    a co za tym idzie - czyli klopoty z praca i nie tylko mam zalatwione jak w banku

    jezeli mozecie mi poradzic bede wdzieczny

    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-16 18:41:46
    Temat: Re: czy notowanym sie jest dozywotnio ?
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Użytkownik wrote:
    > mam problem - konduktor pkp zabral mi legitymacje studencka na ktorej
    > poprawilem nielegalnie date
    > legitymacja byla dosc podniszczona

    Tzn ze jestes oskarzony o przerobienie dokumentu (art 270 § 1 kk) ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-16 18:57:33
    Od: b...@p...onet.pl

    tak jestem oskarzony o przerobienie dokumentu
    czy taka sprawa jest powazna ?

    dzieki za zainteresowanie

  • 4. Data: 2003-07-16 19:53:51
    Od: b...@p...onet.pl

    pisze zeby ta wiadomosc nie przycichla
    i prosze o odpowiedz
    dzieki

  • 5. Data: 2003-07-16 20:15:19
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Użytkownik wrote:
    > tak jestem oskarzony o przerobienie dokumentu
    > czy taka sprawa jest powazna ?

    W prawie karnym istnieje instytucja zatarcia skazania.
    Polega ona na tym , ze po uplywie pewnego okresu ukaranie
    uwaza sie za niebyle a wpis swiadczacy o tym usuwa sie z rejestru
    ( art 106 k.k.). Czas po jakim to nastepuje uzalezniony
    jest od bardzo wielu czynnikow takich jak wymiar kary , jej
    zawieszenie , przedterminowe warunkowe zwolnienie , orzeczonych
    srodkow karnych itd. Dlatego tez najlepiej ustosunkowywac sie
    do konkretnego przypadku.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 6. Data: 2003-07-16 20:21:51
    Od: b...@p...onet.pl

    dzieki za konkretna odpowiedz
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-07-16 21:00:15
    Od: r...@r...pl

    b...@p...onet.pl wrote:
    > pisze zeby ta wiadomosc nie przycichla

    czy dobrze rozumiem, ze zrobiles sam cos, co powinna zrobic pani w sekretariacie
    uczelni?
    czyli costam sobie poprawiles, ale dokument po ,,poprawce'' nie stwierdzal
    nieprawdy? tzn. byles studentem, tylko ,,zapomniales'' podbic legitymacji
    w sekretariacie a zrobiles to sam 5 groszowka ;-) ?
    moze to miec spory wplyw na wymiar kary... chyba.
    W kazdym razie moze to byc jakis punkt zaczepiania do (samo)obrony...

    pozdrawiam

    romekk