  • 1. Data: 2003-07-16 18:58:39
    Temat: Jak rozumieć treść art 485 kpc?
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam

    Czy powołując się na art. 485 §1 kpc należy spełnić warunki podane we
    wszystkich czterech punktach, czy wystarczy jeden z nich i czym jest
    ów tajemniczy dokument urzędowy wymieniony w pierwszym punkcie?

    Pozdrawiam
    Sylwek

  • 2. Data: 2003-07-17 07:27:29
    Temat: Re: Jak rozumieć treść art 485 kpc?
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    s...@p...onet.pl chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Witam
    >
    > Czy powołując się na art. 485 §1 kpc należy spełnić warunki podane we
    > wszystkich czterech punktach, czy wystarczy jeden z nich

    imhp jednoczesne spełnienie wszystkich warunków jest niemożliwe

    > i czym jest
    > ów tajemniczy dokument urzędowy wymieniony w pierwszym punkcie?

    zobacz w przepisach dotyczących środków dowodowych - dokumentów :)
    nie mam pod ręką kpc i nie pamiętam numerka

    Pozdrawiam
    stern

  • 3. Data: 2003-07-17 08:10:06
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Marcin 'stern' Surowiec wrote:

    > zobacz w przepisach dotyczących środków dowodowych - dokumentów :)
    > nie mam pod ręką kpc i nie pamiętam numerka

    244 k.p.c.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 4. Data: 2003-07-17 13:53:49
    Od: s...@p...onet.pl

    > imhp jednoczesne spełnienie wszystkich warunków jest niemożliwe

    > zobacz w przepisach dotyczących środków dowodowych - dokumentów :)
    > nie mam pod ręką kpc i nie pamiętam numerka

    Dzieki

    Sylwek