1. Data: 2002-04-09 08:19:26
Temat:czy można odliczyć składki na III filar
Od:"Magda" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zeznaniu podatkowym PIT-37 oraz np. opłacanie składek PZU Życie (opłacany
indywidualnie)

2. Data: 2002-04-09 08:54:29
Temat:Re: czy można odliczyć składki na III filar
Od:"blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda"
> w zeznaniu podatkowym PIT-37 oraz np. opłacanie składek PZU Życie
(opłacany
> indywidualnie)

jeszcze nie ale juz o tym przebąkują, że powinno tak być
*** blad ***

3. Data: 2002-04-09 09:58:04
Od:"Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8ua7a$dr8$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Magda"
> (opłacany
>
> jeszcze nie ale juz o tym przebąkują, że powinno tak być

Przebakuja, ale raczej nie o ubezpieczeniach zyciowych tylko jakiejs
odmianie PPE.

Karol