  • 1. Data: 2002-04-09 08:15:31
    Temat: okres realizacji usługi
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chcę załozyć u siebie w domu internet. W umowie z firmą xxx pisze, że mają 3
    miesiące czasu na podłączenie od momentu podpisania i od razu chcą
    pieniądze. Nie chcę wkładać 300 zł na "nieoprocentowane konto" i w dodatku
    jest to niedydaktyczne, bo im się już nie będzie spieszyć. Dlatego czy
    znacie może przepis, na który mógłbym się powołać, aby nie płacić im tych
    300 zł od razu, a dopiero po podłączeniu rzeczywistym ?
    Pozdrawiam i dzięki
    stavi

  • 2. Data: 2002-04-09 10:11:36
    Temat: Re: okres realizacji usługi
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002, stavi wrote:

> [...]
    >+ miesiące czasu na podłączenie od momentu podpisania i od razu chcą

    Z ciekawości: "w umowie pisze" że chcą pieniedzy po zawarciu
    umowy, czy "w umowie pisze" TYLKO że mają 3 miesiące a pieniędzy
    to chca poza konkursem ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-09 12:03:03
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    > Z ciekawości: "w umowie pisze" że chcą pieniedzy po zawarciu
    > umowy, czy "w umowie pisze" TYLKO że mają 3 miesiące a pieniędzy
    > to chca poza konkursem ?

    Byłem u nich ją sobie najpierw przeczytać, ale na takie "szczegóły" to nie
    zwróciłem uwagi. Jaka jest różnica ?
    Ale o ile pamiętam, to był punkt, ile wynosi cena założenia, inny, że mają 3
    mieś. czasu na realizację usługi, w innym punkcie, że jeżeli rozwiazana z
    winy klienta (zanim założą) to zwracają 50%, a o momencie zapłacenia nie
    było mowy w umowie, tylko "ekspedientka" mi powiedziała, że tak robią
    standardowo i muszę zapłacić od razu.
    Pozdrawiam, stavi

  • 4. Data: 2002-04-09 14:17:02
    Od: "pio" <m...@t...pl>

    Użytkownik "stavi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znacie może przepis, na który mógłbym się powołać, aby nie płacić im tych
    > 300 zł od razu, a dopiero po podłączeniu rzeczywistym ?

    Umowy maja to do siebie ze obowiazuja, kiedy je akceptuja obie strony
    potwierdzajac to podpisem. A w samej umowie moga zaproponowac zebys im
    zaplacil 3x tyle...
    Poza tym przez trzy miesiace to firma moze przestac istniec a wtedy zanim
    odzyskasz swoje 300 zl moze minac wiecej czasu niz 3 miesiace

    pozdrawiam pio

  • 5. Data: 2002-04-09 19:21:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2002, stavi wrote:

> [...]
    >+
    >+ Byłem u nich ją sobie najpierw przeczytać, ale na takie "szczegóły" to nie

    Prosta: jeśli w umowie jest zapis że płacisz z góry to nie ma
    o czym dyskutować - sam chciałeś !

> [...]
    >+ winy klienta (zanim założą) to zwracają 50%, a o momencie zapłacenia nie

    Hm... wtedy sprawa jest (co najmniej) sporna. Może ktoś jeszcze
    skomentuje...

    Pozdrowienia, Gotfryd