  • 61. Data: 2009-06-17 18:43:37
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > Dostrzegam tu pewne niekonsekwencje w twoich wypowiedziach. Jeśli
    > zakładasz, ze mąż może celowo ukrywać to dziecko przed tobą i przedłużyć
    > widzenie, to jaki sens ma pytanie go, gdzie będzie dziecko. No przecież
    > średnio inteligentna osoba spokojnie wpadnie na to, by Ci cokolwiek
    > skłamać.

    to nie jest moj mąż

    > Niepokoisz się, ze może dziecko zostawić i znajomych, gdzie będzie źle
    > traktowane. Jak masz zamiar to weryfikować?

    zainterweniuje wylacznie jesli dziecka nie odda w terminie

    czy aby nie poprzez nagłe
    > wizyty?

    Tak, o niczym innym nie marze tylko ogladac jego morde jak najczesciej.

    Może to ich się ojciec obawia? Co do uczuleń syna - jeśli je ma -
    > to chyba najprościej o nich ojca powiadomić. Ojciec też jest pełnoletni i
    > chyba może decydować o tym, czy jezioro dziecku zaszkodzi. Chyba, ze nie
    > informujesz go o istotnych sprawach, ale to już raczej Twoja, niż jego
    > wina będzie, jeśli coś się wydarzy.

    Wie o wszystkim, syn jest alergigiem, leczonym. Gadaj do sciany - ojciec i
    tak wprowadza wlasne metody leczenia, dziecko jak wrocilo po weekendzie z
    nim mialo skore jak papier scierny. Dostal kartke z wytycznymi, leki itd itp
    i co z tego jak je oddal nienaruszone dajac ksero rachunkow wlasno
    zakupionych innych kremow?

    > Poza tym Twoje obawy o złe traktowanie dziecka pachną mi na odległość
    > zamiarem inwigilacji. może to właśnie jej się ojciec obawia.

    Tia...

    > Reasumując, to ze ojciec Ci wprost powiedział, że Ci nie powie w moich
    > oczach stawia go w korzystnym świetle. Ktoś inny by Ci powiedział
    > cokolwiek, podał dowolny adres i szukaj sobie, jeśli chcesz. Przecież
    > zawsze później może powiedzieć, ze zmienił plany i nie miał obowiązku Cię
    > informować.

    Tak spytam, ile ty masz lat?

  • 62. Data: 2009-06-17 19:05:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    kapewu pisze:

    2300 na 5 latka? Już się zaczynam bać.

    > Ograniczylam z nim kontakt do zera, nie ma nawet mojego nr tel, bo nekal
    > mnie smsami itd, dlatego nie chce wiecej od niego wiecej pieniedzy.

    Parę postów wcześniej pisałaś
    "Przerabialam, zabiera dziecku komorke. "

    Zdecyduj się wreszcie, ustal jakieś spójne zeznania.

    > Odpowiadajac wyjatkowo Trollowi na zarzut wyjazdu za granice -

    Ja Ci zarzutu nie stawiam. Jesteście dorośli możecie się kopać w tyłek
    jak się Wam chce.
    Problem tylko jak do swoich rozgrywek mieszasz dziecko.
    Niestety tak to już jest, że jakbyś się nie starała i nowy partner to
    BIOLOGICZNY ojciec zawsze będzie ważny.
    Niestety.

    > wyjechalismy tam razem z noworodkiem kiedy juz bylo miedzy nami zle,
    > Anglia zweryfikowala wszystkie za i przeciw. Nie wykopalam go nawet z
    > domu - wzielam swoje rzeczy i sie wyprowadzilam wraz dzieckiem.

    Jaka jesteś wyrozumiała! Tak w próżnię się wyprowadziłaś, czy do tego
    kolejnego?
    Pytanie retoryczne, rzecz jasna bo każdy zna odpowiedź.

    > Ty naprawde dostales solidnie po dupie od zycia, czlowieku...
    > Wspolczuje. Moze znajdz sobie jakas kobiete..?

    Wzruszyłaś mnie. Chyba pójdę se poszukać jakąś kobietę.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 63. Data: 2009-06-17 19:51:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kapewu" <p...@p...a> napisał w wiadomości

    > Tak spytam, ile ty masz lat?

    42. Czy to coś zmienia?

    Generalnie nie ma podstawy prawnej, byś na jej podstawie mogła się domagać
    od ojca informacji na temat jego zamiarów w odniesieniu do miejsca pobytu z
    dzieckiem. Co więcej nie ma podstawy, by musiał on Cię informować na
    bieżąco o zmianach tych informować, a zatem de facto może Ci cokolwiek
    powiedzieć i nic na to nie poradzisz, że pod tym adresem dziecka nie
    będzie.

  • 64. Data: 2009-06-17 20:04:27
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

> [...]
    > bieżąco o zmianach tych informować, a zatem de facto może Ci cokolwiek
    > powiedzieć i nic na to nie poradzisz, że pod tym adresem dziecka nie

    Niestety wiem, szukalam po prostu jakiejkolwiek drogi by dowiedziec sie
    gdzie bedzie dziecko W RAZIE gdyby nie odal mi go w terminie, a na to sie
    zanosi z rozmow z malym, choc nie jest swiadom absolutnie o jakichkolwiek
    sadach, wyrokach itd, powtarza to co mowi ojciec biologiczny - 3 tygodnie...
    w wyroku sa 2...

  • 65. Data: 2009-06-17 21:04:30
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Ci cokolwiek powiedzieć i nic na to nie poradzisz, że pod tym adresem
    > dziecka nie będzie.

    A Ty go informujesz gdzie dziecko jest na biezaco z toba? Narazie ma
    takie same prawa jak ty. Ma czas wyznaczony sadownie i moze go nawet do
    Honolulu wziac na wakacje.Byle tylko sie zmiescil czasowo.

    Jingiel

  • 66. Data: 2009-06-17 21:08:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jingiel pisze:

    > Ma czas wyznaczony sadownie i moze go nawet do
    > Honolulu wziac na wakacje.

    Chyba się mylisz.

    --
    spp

  • 67. Data: 2009-06-17 21:15:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chyba się mylisz.

    Z tym Honolulu przesadził, chyba, ze dziecko ma ważny paszport. tym nie
    mniej w obszarze RP spokojnie może się poruszać z dzieckiem dowolnie.

  • 68. Data: 2009-06-17 23:43:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Wzruszyłaś mnie. Chyba pójdę se poszukać jakąś kobietę.

    Znowu? Obecna już nie wytrzymała?

  • 69. Data: 2009-06-17 23:47:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    witek pisze:
    > Znowu? Obecna już nie wytrzymała?

    Ale masz ograniczone horyzonty. :)

    Arek

    --

    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 70. Data: 2009-06-18 07:23:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To, ze jej otwarcie powiedział, ze nie powie - w moich oczach - jest
    > dowodem uczciwości i tyle.

    dosc ciekawa koncepcja uczciwosci :)