  • 1. Data: 2009-06-16 18:05:34
    Temat: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    Witam, syn niedlugo jedzie na wakacje ze swym biologicznym ojcem w terminie
    ustalonym przez Sad w wyroku o widzenia, alimenty itd. Ojciec dziecka nie
    chce podac adresu pod ktorym bedzie dziecko przez 2 tygodnie. Co mozna
    zrobic?

  • 2. Data: 2009-06-16 18:14:04
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    kapewu pisze:
> [...]
    > terminie ustalonym przez Sad w wyroku o widzenia, alimenty itd. Ojciec
    > dziecka nie chce podac adresu pod ktorym bedzie dziecko przez 2

    Zapewne macie kuratora?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-06-16 18:16:18
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > Zapewne macie kuratora?

    niestety nie, gdyby był, nie byłoby pytania...

  • 4. Data: 2009-06-16 18:20:37
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    kapewu pisze:

    > niestety nie, gdyby był, nie byłoby pytania...

    To pozostaje tylko kontakt z właściwym wydziałem sądu rodzinnego.

  • 5. Data: 2009-06-16 18:51:47
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > To pozostaje tylko kontakt z właściwym wydziałem sądu rodzinnego.

    to znaczy jak? Musi byc to ustanowione w wyroku? Nie jest logiczne ze mama
    jako glowny opiekun dziecka, z ktora dziecko mieszka musi wiedziec gdzie
    jest 5 letni syn? Wakacje tuz tuz, da Sadu z tym nie zdaze, czy sa jakies
    inne sposoby?

  • 6. Data: 2009-06-16 19:34:03
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Cze, 20:51, "kapewu" <p...@p...a> wrote:

> [...]
    > jest 5 letni syn? Wakacje tuz tuz, da Sadu z tym nie zdaze, czy sa jakies

    On tez nie zdazy. Nie pozwol na wyjazd dziecka. Wtedy albo moze
    powiedziec gdzie chce jechac albo moze sobie samemu zlozyc pismo do
    sadu.

    Sad ustalil tez kto posiada wladze rodzicielska nad dzieckiem.

  • 7. Data: 2009-06-16 19:46:00
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

[...]

    Sad ustalil ze oboje rodzice sprawuja wladze, wyrok ograniczajacy wladze
    ojcu nie jest prawomocny ze wzgledu na jego apelacje.
    W wyroku zasadzono, ze syn bedzie spotykal sie z ojcem poza jego miejscem
    zamieszkania raz w miesiacu od piatku do niedzieli i m in w wakacje od...
    do... Nie ma nic o miejscu wiec. Jako matka powinnam chyba wiedziec gdzie
    jest moj 5 letni syn...

  • 8. Data: 2009-06-16 19:47:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    kapewu pisze:
    > Jako matka powinnam chyba wiedziec gdzie jest moj 5 letni syn...

    Na pewno nie.

    I wszystko na temat, chyba, że chcesz usłyszeć mocno uszczypliwe uwagi
    pod adresem kobiet, które zawłaszczają dziecko?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2009-06-16 19:58:00
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > Na pewno nie.
    >
    > I wszystko na temat, chyba, że chcesz usłyszeć mocno uszczypliwe uwagi pod
    > adresem kobiet, które zawłaszczają dziecko?

    Prosze bardzo - odpowiem o "kochajacych" tatusiach nie płacących alimentow,
    bijacych i upokarzajacych matke, ot.

  • 10. Data: 2009-06-16 20:00:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    kapewu pisze:
    > Prosze bardzo - odpowiem o "kochajacych" tatusiach nie płacących
    > alimentow, bijacych i upokarzajacych matke, ot.

    Widziały gały co brały?

    W żaden sposób nie usprawiedliwia to bab krzywdzących własne dzieci.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com