  • 1. Data: 2009-06-16 09:49:22
    Temat: Praca w niedziele
    Od: "Anna" <m...@g...pl>

    Pracujemy od poniedziałku do piątku 8 godzin od 7 do 15. Ale wyjątkowo w
    niedzielę była konieczność pracowania 13 godzin. A więc mam pytanie ile
    wolnego mam dostać w zamian za pracę w niedzielę?

  • 2. Data: 2009-06-16 11:08:37
    Temat: Re: Praca w niedziele
    Od: s...@m...com

    > Pracujemy od poniedziałku do piątku 8 godzin od 7 do 15. Ale wyjątkowo w
    > niedzielę była konieczność pracowania 13 godzin. A więc mam pytanie ile
    > wolnego mam dostać w zamian za pracę w niedzielę?

    a co groziło za niezastosowanie się do tej "konieczności"?

    (zakładam ze w umowie o pracę jest zapis w stylu: pracownika obowiązuje czas
    pracy w dni robocze w godzinach 7-15)

  • 3. Data: 2009-06-16 11:08:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anna pisze:
    > Pracujemy od poniedziałku do piątku 8 godzin od 7 do 15. Ale wyjątkowo w
    > niedzielę była konieczność pracowania 13 godzin. A więc mam pytanie ile
    > wolnego mam dostać w zamian za pracę w niedzielę?

    Na własne życzenie, czy z inicjatywy pracodawcy?

    Bo na własne życzenie to jest 1:1, a jak z inicjatywy pracodawcy
    (konieczność "rozliczenia" nadgodzin") to wskaźnik będzie 3:2 albo 2:1
    (nie pamiętam dokładnie).

    Czyli jak sama będziesz sobie odbierać nadgodziny, to będziesz stratna ;)

  • 4. Data: 2009-06-16 12:29:51
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A więc mam pytanie ile wolnego mam dostać w zamian za pracę w niedzielę?

    Za wolne się zgodziłaś? Za kase się idzie w niedzielę, chyba, że harmonogram
    pracy+zakres czynności określają pracę w niedzielę.
    A dostać masz 13h wolnego tylko niestety. Zresztą idąc w niedzielę do pracy
    nawet na 2 min. również przysługuje Ci dzień wolnego.

    Inż.prawa

  • 5. Data: 2009-06-18 20:48:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 14:29:51 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

> [...]
    > A dostać masz 13h wolnego tylko niestety. Zresztą idąc w niedzielę do pracy
    > nawet na 2 min. również przysługuje Ci dzień wolnego.

    a odpowiadanie w niedzielę czy dni wolne od pracy na służbową
    korespondencję z domowej lokalizacji jak zaliczyć ?
    jest tak: powiadomienie na komórkę o nowej poczcie... więc w przerwie filmu
    na reklamę siadasz, odpalasz komp i odpowiadasz... zajmuje to 3-4 minuty

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 6. Data: 2009-06-18 20:51:34

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:h1e971$j8v$1@inews.gazeta.pl...
    > a odpowiadanie w niedzielę czy dni wolne od pracy na służbową
    > korespondencję z domowej lokalizacji jak zaliczyć ?

    Nadgorliwość

    > jest tak: powiadomienie na komórkę o nowej poczcie... więc w przerwie
    > filmu
    > na reklamę siadasz, odpalasz komp i odpowiadasz... zajmuje to 3-4 minuty

    To może poczekać do dnia roboczego