  • 1. Data: 2009-06-16 13:30:47
    Temat: Zwrot zaliczki
    Od: "Ola" <o...@p...onet.pl>

    Witam, chciałam się dowiedzić czy jest jakiś ustawowy termin zworu zaliczki w
    przypadku gdy umowa z firmą została zawarta poza siedzibą firmy, a ja wycofałam
    się w ustawowym terminie 10 dni z umowy... Cczekam teraz kiedy właściciel firmy
    zwróci mi zaliczkę. Jaki ma na to czas? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-16 13:47:58
    Temat: Re: Zwrot zaliczki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ola wrote:
> [...]
    > się w ustawowym terminie 10 dni z umowy... Cczekam teraz kiedy właściciel firmy
    > zwróci mi zaliczkę. Jaki ma na to czas? Pozdrawiam

    bez zbednej zwłoki

  • 3. Data: 2009-06-16 13:54:36
    Od: kuba <j...@g...com>

    witek pisze:

    > bez zbednej zwłoki

    jednak nie później niż w terminie 14 dni.

  • 4. Data: 2009-06-16 17:19:32
    Od: "Gruby Jendrek" <sokolo1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kuba" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > jednak nie później niż w terminie 14 dni.

    Podstawa prawna? Z góry dziękuję.

    A.

  • 5. Data: 2009-06-16 17:30:07
    Od: kuba <j...@g...com>

    Gruby Jendrek pisze:

    > Użytkownik "kuba" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Podstawa prawna? Z góry dziękuję.

    Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów [...], art. 2 ust. 3 albo
    7 ust. 3, w zależności od tego czy poza lokalem przedsiębiorstwa czy na
    odległość.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-17 07:56:34
    Od: o...@p...onet.pl

    > Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów [...], art. 2 ust. 3 albo
    > 7 ust. 3, w zależności od tego czy poza lokalem przedsiębiorstwa czy na
    > odległość.
    >
    > pozdrawiam

    Bardzo dziękuję!

  • 7. Data: 2009-06-17 09:50:04