  • 91. Data: 2015-03-24 23:04:37
    Temat: Re: [cross]kolizja - zbite lusterko
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Michał Baszyński"

    > Sama mądrość przez Ciebie przemawia. Tylko uparcie zakładacie, że to
    > oszustwo, a ja zwracam uwagę na to, że z samego faktu, iż kierujący
    > drugim pojazdem zdarzenia nie zauważył nie wynika, ze faktycznie po
    > potrącił tego lusterka.

    stuknięcia się lusterkami trudno nie zauważyć, bo słychać to bardzo
    wyraźnie (miałem ze 4 lata temu takie spotkanie). ...
    ---
    Jak nie masz audio głośno to słychać każde, nawet najmniejsze dotknięcie

  • 92. Data: 2015-03-24 23:10:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

> [...]
    > ---
    > Z samego nie, ale jak to połączyć z tym, że drugie lusterko nietknięte to

    Zapodałem wersję do przemyślenia.
    Nietknięte, bo wymienione.
    ---
    Ale teraz była zdaje się mowa a kategoriach czy naprawdę (zobacz początek
    cytatu) jest możliwe by komuś odpadło lusterko a drugie było nietknięte
    jeśli niby zetknęli się lusterkami. Bo mogli się nie zetknąć lusterkami.
    Jakby ktoś chciał lusterkami to mogłoby się okazać, że nie umie.

  • 93. Data: 2015-03-24 23:11:04
    Temat: Re: [cross]kolizja - zbite lusterko - podsumowanie
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 18:47, Mruk pisze:

> [...]
    > pojeździe ?
    >
    > 2. Jak Wasze doświadczenie? (współwina? wina którego ?) - niestety w
    > jednym było 5 osób (uszkodzone lusterko) a w drugim tylko kierowca. Mamy
    > zatem 5 świadków twierdzących że kierownik konkurencyjnego auta akurat
    > jechał w stronę tego pojazdu (z rozbitym lusterkiem) i doprowadził do
    > zbicia, a następnie uciekł z miejsca zdarzenia (bo nie zauważył zepsucia).
    >
    > Auto z 5 świadkami oczywiście stało bo widząc wąską drogę się zatrzymało
    > (czego nie potwierdza kierowca z całym lusterkiem, któy twierdzi, że nie

    1. winny, 300pln

    2. 5 świadków zeznało co do "joty" identycznie. Gołym okiem widać, że
    byli umówieni.

    będzie pisemne uzasadnienie to jak będą zainteresowani to odgrzebię wątek.

    3. Na etapie przygotowania nawet zrobiłem test uderzenia lusterka o
    przeszkodę (kawałek opony trzymanej przez kolegę). Przy 70km/h bałem się
    o zdrowie tak potężny był huk. Więc zakładając, że 2 auta jechały w
    przeciwnym kierunku z szybkością 70-90km/h to niezauważenie takiego
    zdarzenia byłoby w mojej ocenie niemożliwe. Wytłumaczenia oczywiście są
    2: sprawca jest wrabiany bo do zdarzenia nie doszło, sprawca ma
    "amnezję" i celowo uciekł (bo pijany, bo zniżka, bo cokolwiek - po
    przeprowadzonym eksperymencie w niezauważenie nie daję wiary)

    Zresztą dość karkołomne jest jechanie na odległość lusterka 2
    zbliżających się do siebie samochodów z taką szybkością (a tak zeznało 5
    świadków).

  • 94. Data: 2015-03-24 23:14:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    >
    > Auto z 5 świadkami oczywiście stało bo widząc wąską drogę się
    > zatrzymało (czego nie potwierdza kierowca z całym lusterkiem, któy

    Kamerka?

    Inaczej to nie widze szans na udowodnienie winy, a nie sadze aby zeznania
    swiadkow z pojadu było wiarygodne.
    ---
    Ale czemu konkretnie miałyby nie być wiarygodne ?

    Tak, to mozliwe, ze jedno sie zbiło a drugie nie.
    ---
    Było, że na drugim śladu nie ma.

    Ale o co chodzi? Ten ze zbitym chce OC? Na lusterko za 100zł?
    ---
    Chodzi o to, że niby zatrzymali się a ktoś w nich wjechał i akurat
    lusterkiem puknął w ich lusterko.

  • 95. Data: 2015-03-24 23:16:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > stoję na innym stanowisku. Małe szanse.
    >
    > Liczyłem,że może ktoś ma jakiś pomysł. Zasada dynamiki ? (czemu
    > uszkodzone miałoby być tylko jedno).

    A czemu nie?
    Uderz metalową kulką w lustro...
    ---
    Dlatego, że nie stuka się po szybie lusterka tylko po obudowie i żeby stłuc
    to lustro bez śladu na drugim to jakiś cud by chyba musiał być.

  • 96. Data: 2015-03-25 00:07:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:8427947428$2...@s...com.
    ..

    > Niby w jaki sposób mijając się można stracić PRAWE lusterko? Mowa o
    > Polsce a nie GB!

    Można.
    Ja już kiedyś zjeżdżałem na chodnik po lewej stronie drogi (po prawej był
    tylko mur i parkujące samochody), gdyż alternatywą byłaby jazda na wstecznym
    50 m, a gość z przeciwka za nic nie chciał się cofnąć o 5m.

    ---
    Avast.

  • 97. Data: 2015-03-25 00:18:25
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 22:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale chodzi o wine piłki a nie podłogi...

    Mógłbyś się zdziwić ile na takiej piłce można znaleźć śladów. Tylko, ze
    nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie tego robił.

  • 98. Data: 2015-03-25 16:34:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-22 o 15:14, grzech pisze:

    > Nie ma sprawy. Jak czegoś nie będziesz wiedział to się pytaj.

    To ja chętnie spytam.
    Piszesz, że ślady tym bardziej powstaną przy zderzeniu dwóch ciał
    stałych. To piłka jest ciałem ciekłym, czy wazon jest gazem?

    --
    MN

  • 99. Data: 2015-03-25 16:36:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-23 o 14:20, Axel pisze:

    > Właśnie - tablicy.

    > Samochód nie miał widocznych uszkodzeń.

    Bez jaj.
    Wgnieciona tablica uszkodziła pół drugiego samochodu? W bajki wierzysz?
    Chyba, że ta tablica w czasie zderzenia wisiała na betonowej ścianie.

    --
    MN

  • 100. Data: 2015-03-25 16:51:34
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Marcin N" wrote in message

    > Bez jaj.
    > Wgnieciona tablica uszkodziła pół drugiego samochodu? W bajki wierzysz?
    > Chyba, że ta tablica w czasie zderzenia wisiała na betonowej ścianie.

    Nie tablica, tylko zderzak. I nie było na nim żadnych widocznych śladów.
    I nie mam najmniejszych wątpliwości, że taki był przebieg zdarzenia.

    --
    Axel