  • 1. Data: 2015-03-20 16:04:52
    Temat: piotr i paweł, kasjerka ochroniarzem?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ochroniarz chciał sprawdzić zawartość mojej torby
    no to mu daję torbę do sprawdzenia, on nie, ja mam mu pokazać
    i tak w kółko, ostatecznie przyszła mu na pomoc kasjerka
    i sama sprawdziła zawartość torby

    dzwoniłem do piotra i pawła by się dowiedzieć jakie są procedury w takim
    przypadku, pytałem czy kasjerka ma większe uprawnienia od ochroniarza
    naturalnie przy pierwszej informacji o nagrywaniu
    momentalnie w strachu rozmowa została zakończona

    a więc pytanie zasadnicze:
    Czy publikacja powyższej mojej rozmowy (konsumenta)
    z przedstawicielem sklepu, podlega jakimś paragrafom
    w stosunku do mojej osoby?

  • 2. Data: 2015-03-20 19:02:51
    Temat: Re: piotr i paweł, kasjerka ochroniarzem?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-03-15 o 16:04, zlotowinfo pisze:

    > Czy publikacja powyższej mojej rozmowy (konsumenta)
    > z przedstawicielem sklepu, podlega jakimś paragrafom
    > w stosunku do mojej osoby?

    Ani ochroniarz, ani kasjerka nie mają prawa przeszukania cudzej torebki,
    chyba, że za zgodą osoby, do której ta torebka należy. Ochroniarz o tym
    słyszał na szkoleniu i się bał, choć nie dosłuchał po prostu o tej
    zgodzie właściciela. Kasjerka albo znała obowiązujące prawo, albo - co
    bardziej prawdopodobne - w ogóle sobie nie zdawała sprawy z takiego
    aspektu i działając intuicyjnie zadziałała dobrze.

    Ad rem, zakładając, że to rozmowa, w której uczestniczyłeś możesz -0
    moim zdaniem - sobie ją publikować.

  • 3. Data: 2015-03-20 22:27:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > prawdopodobne - w ogóle sobie nie zdawała sprawy z takiego aspektu i
    > działając intuicyjnie zadziałała dobrze.

    pozwoliłem ochroniarzowi, kasjerka wyparowała z nikąd

  • 4. Data: 2015-03-21 01:04:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Ani ochroniarz, ani kasjerka nie mają prawa przeszukania cudzej torebki,

    Tutaj mega ch***wo pokazuje się Real/Auchan.

    Mam niedaleko Real, który do znudzenia męczy mnie o zostawianie plecaków
    w szafeczkach za 2 zł i całkiem często męczy o pokazanie zawartości
    plecaka (co śmieszniejsze - zauważyłem, że jak wchodzę w półpłaszczu i
    spodniach garniturowych to się nie przypierdz***ają a jak wchodzę w
    bojówkach i w skórze to spinają pośladki, że można by było żelazo na
    nich wykuwać)... fuck logic!

    Ogólnie mam zasadę nie marnowania czasu, więc rzucam im krótkie "Nie!",
    ale raz wszedłem w dysputę i spytałem się karka : "Przede mną weszła
    pani z torebką. Czemu jej pan nie męczy?"
    "No... ale.. no co pan... jest pan szowinistą?!" Fuck logic x2 :/

    Zasada, którą się kieruję, jet taka - typowy cieć bez licencji gówno
    może, jak się przy***rdala to mówisz, że wzywasz policję... na 70% sam
    spasuje. Cieć z licencją gówno może +1, też podstawa to wezwać policję.
    Oczywiście zakładam, że nie obawiasz się wezwać policji względem własnej
    działalności w sklepie.

    Prośby o przeszukanie lub zostawienie bagażu z zasady trzeba olewać
    ciepłym moczem.

    pozdrawiam.